מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

האזינו: ינון מגל במתקפה על שרה נתניהו: מתישה, מפריעה וגורמת נזק | האזינו

מגיש הפטריוטים יצא בחריפות נגד שרה נתניהו לאחר שהתערבה בהודעת הגינוי שהוציא הליכוד נגד ועדת החקירה על אירועי מירון: "נתניהו נותן לה להתערב, הוא צריך להרחיק אותה. שרה לא נבחרה לשום דבר"

חדשות כיפה חיים ג'רבי, חדשות כיפה 07/03/24 10:14 כז באדר א'

ינון מגל במתקפה על שרה נתניהו: מתישה, מפריעה וגורמת נזק | האזינו
ינון מגל נגד שרה נתניהו, צילום: Yonatan Sindel/Flash90, Olivier Fitoussi/Flash90

מגיש הפטריוטים, ינון מגל, יצא היום (ה') באופן חריג נגד אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו. איש התקשורת הידוע כאחד מתומכיו הבולטים של נתניהו ביקר בחריפות את התנהלותה של שרה ואמר בתוכנית הבוקר של 103FM: "אני שומע שהיא מתערבת, אני שומע שהיא יותר מדי בקריה, היא לא צריכה להיות בקריה. שרה היא לא הראשונה שעושה זאת. היא מתישה את הצוות, היא מפריעה, היא גורמת נזק, תודה רבה, בחרנו בראש הממשלה שהוא מנהל את הדברים".

"שרה מפריעה לצוות שעובד מולו, זו דעתי"

הביקורת של מגל מגיעה בעקבות התערבותה של שרה נתניהו בתגובה הליכוד לדו"ח ועדת החקירה על אסון מירון: "אני מטיל את האחריות על נתניהו באופן כללי", אמר מגל. "אני תומך לגמרי בראש הממשלה. אני לא חייב לאף אחד כלום. שרה מפריעה לצוות שעובד מולו, זו דעתי. נתניהו נותן לה להתערב, הוא צריך להרחיק אותה. שרה לא נבחרה לשום דבר".

התגובה של הליכוד שעוררה סערה: "חבר בוועדת החקירה הוא מקורב של לפיד"

כזכור, מפלגת הליכוד הגיבה אתמול למסקנות ועדת החקירה על אסון מירון שהטילה אחריות אישית גם על נתניהו ותקפה: "צר לנו על כך שלראשונה בתולדות המדינה, הממשלה בראשות בנט ולפיד הקימה ועדת חקירה נגד קודמתה בימין הפוליטי". עוד האשימו בליכוד: "חבר מרכזי בוועדה הוא מקורבו של לפיד, שלמה ינאי, שקיבל הצעה ממנו למקום ברשימת 'יש עתיד' לכנסת. זוהי התרסה פוליטית מובהקת לחלוטין".