יובל דיין מתגעגעת: היינו מחליפים מבטים בסוף התפילה

הזמרת הדתייה נפרדה מסבה יצחק שהלך לעולמו בפוסט מרגש בחשבון האינסטגרם שלה: "האהבה שלך לתורה ולקדושה הייתה ללא מילים, ללא כעסים וללא הקפדות על אף אחד מאיתנו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/03/24 15:20 כו באדר א'

יובל דיין מתגעגעת: היינו מחליפים מבטים בסוף התפילה
יובל דיין, צילום: שי פרנקו

לפני יומיים הזמרת יובל דיין נאלצה להיפרד מאדם קרוב מאוד לליבה, סבה יצחק. בפוסט בחשבון האינסטגרם שלו היא הקדישה לו את אחד הניגונים מהאלבום החדש שלה, "יגדל אלוהים חי", וכתבה מילים חמות לעילוי נשמתו.

יובל דיין: "היית צועד בזהירות מהמקום שלך לחלון עזרת הנשים, פותח קצת כדי שאשמע את החזן"

"בשבתות שזכיתי לעשות איתכם בבאר שבע", נזכרה הזמרת, "כשכבר בקושי יכולת ללכת, היית צועד בזהירות מהמקום שלך לחלון עזרת הנשים, פותח קצת כדי שאשמע את החזן ועוד קצת כדי שנוכל להחליף מבטים בסוף התפילה". דיין המשיכה וכתבה: "זה היה לי ברור שתמיד תהיה האחרון שעוזב את בית הכנסת. האהבה שלך לתורה ולקדושה הייתה ללא מילים, ללא כעסים וללא הקפדות על אף אחד מאיתנו - הנכדים, הדודים או כל מי שהגיע לבית שלכם, והגיעו הרבה - ובעיקר על אף אחד מעם ישראל".

בעקבות הפרידה הכואבת, דיין לקחה על עצמה: "אני רוצה להתחזק בעין טובה בשבילך, בלעשות מבלי לדבר יותר מידי, ושתדע שהתשתית לכל המסע הרוחני שלי זה אתה. תשמור עלינו מלמעלה, פפי. הניגון הזה תמיד יזכיר לי אותך בחיוך גדול ובאמונה שלמה".