"זו הוראה מלמעלה" לאחר שגורש מבסיס צה"ל - קובי פרץ תוקף את הקצין ומאיים בתביעה

הזמר קובי פרץ כבר עלה לבמה בבסיס בגבול הצפון כאשר החשמל כובה והוא נדרש בידי אחד הקצינים במקום לעזוב את המקום. לאחר מכן שטח את גרסתו וטען: "חוויתי ביזיון כזה, הצבא הוא זה שהזמין אותי כבר לפני שבוע". דובר צה"ל: ההופעה לא אושרה בצינורות המקובלים

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/03/24 08:58 כו באדר א'

לאחר שגורש מבסיס צה"ל - קובי פרץ תוקף את הקצין ומאיים בתביעה
קובי פרץ, גורש מהבסיס, צילום: Flash90,Flash90

תקרית חריגה ביותר התרחשה אתמול (ג') בבסיס צה"ל בצפון הארץ כאשר הזמר קובי פרץ שהגיע להופיע לחיילי הבסיס, גורש בידי המפקדים שאף כיבו לו את החשמל ודרשו ממנו לעזוב את הבסיס. פרץ עצמו פרסם מאוחר יותר את גרסתו בחשבון האינסטגרם שלו וכתב כי ההופעה תואמה מראש.

פרץ הוגנב לתוך הבסיס ומאיים בתביעה

יחד עם זאת משה מלכה, מפיק המופע אמר הבוקר (ד') בראיון ל"רשת ב" שבכניסה לבסיס הצוות חווה קשיים להיכנס ובסופו של דבר נמצאה הדרך להכניס את הזמר לבסיס, אך סירב להגיד איך בדיוק. הוא אף טען שהסיבה לכך שבצה"ל סירבו להופעה היא העובדה שפרץ נוהג לחלק תפילין לחיילים. בהמשך אמר שהצוות נערך להגיש תביעה נגד האחראים ואמר: "נביא את עורך הדין הכי טוב בארץ", אך לא פירט את מי בדיוק הם מבקשים לתבוע.

"אני כותב עם דמעות בעיניים" הוא כותב, "הערב, חוויתי ביזיון כזה. לתדהמתי, כשאני על הבמה, מולי עשרות חיילים שרק מחכים שאתן להם רגעים של שמחה ולפתע פתאום מישהו כיבה את החשמל ואמר לי 'עוף מפה, אין לך אישור להופיע כאן'. הייתי בהלם, לא הבנתי מה קרה, אז אמרו לי, 'לא רוצים אותך פה כי אתה שר יישרף לכם הכפר'" הוא כותב.

הופעה באחד מבסיסי צה"ל, ארכיון

הופעה באחד מבסיסי צה"ל, ארכיון צילום: Chen Schimmel,Flash90

דובר צה"ל: "הופעתו של הזמר לא אושרה בצינורות המקובלים"

בהמשך הוא טוען כי אמר למפקדים שההופעה תואמה מראש אך נענה כי "זו הוראה מלמעלה, אין לך אישור ותצא מכאן". פרץ כותב: "שכח רק אותו מפקד חצוף וחוצפן שהצבא הוא זה שהזמין אותי כבר לפני שבוע, יצא פירסום לזה ובטח שאני לא מגיע לאף בסיס לעולם על דעת עצמי". בדובר צה"ל הגיבו לתקרית ואמרו: "הופעתו של הזמר לא אושרה בצינורות המקובלים ולכן הוא נדרש לעזוב, הנסיבות יבדקו והנהלים יחודדו".