משפחת המלוכה בלחץ: זה המקורב לקייט מידלטון שנכנס לבית "האח הגדול"

גארי גולדסמית', הדוד של הדוכסית האהובה מווילס, עתיד להשתתף בעונה הקרובה של "האח הגדול VIP" בבריטניה. בארמון המלוכה כבר חוששים מפליטות פה אפשריות: "הוא יהיה עייף או שיכור ואנשים יוציאו ממנו דברים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/03/24 15:10 כה באדר א'

משפחת המלוכה בלחץ: זה המקורב לקייט מידלטון שנכנס לבית "האח הגדול"
קייט מידלטון מוכנה?, צילום: Shlomi Cohen,Flash90/shutterstock

את קייט מידלטון, הדוכסית האופנתית מווילס, כולם אוהבים. אך דוד שלה, גארי גולדסמית', קצת יותר שנוי במחלוקת. האח הקטן של אם הדוכסית עתיד להיכנס בקרוב לבית "האח הגדול" בעונת VIP של בריטניה, ולפי התבטאויות קודמות של הדוד - משפחת המלוכה צריכה להיזהר. גולדסמית' סיפר בעבר על המפגש הראשון שלו עם הנסיך וויליאם ולא היסס לחשוף פרטים על הזוג המלכותי. כעת, כשהוא עומד להיכנס לבית מרושת המצלמות, בארמון המלוכה חוששים.

גארי גולדסמית' ישתתף בתכנית "האח הגדול" בבריטניה

גארי גולדסמית

גארי גולדסמית', דוד של קייט מידלטון צילום: Featureflash Photo Agency,Shutterstock

הדוד של הדוכסית השתתף בפודקאסט "The Crown: Fact or Fiction" ושיתף: "ממש ממש נהניתי מצמד הפרקים הראשונים ומהסדרה הראשונה של הכתר, אבל נראה שזה פשוט נסחף לעולם הפנטזיה. יש בזה כל כך הרבה חלקים שאני לא מסכים איתם. ברגע שזה התחיל להיות מגוחך ופנטסטי, זה היה מאוד קשה לצפייה, אז הפסקתי".

מעשה הזה של גארי, אחיה של קרול מידלטון, הפתיע את כולם והגיבה על כך הכתבת המלכותית לשעבר של ה-BBC, ג'ני בונד, התראיינה למגזין "OK" והתייחסה להשתתפות של גולדסמית' בריאליטי: "לא יכולה לתאר לעצמי למה הוא עושה את זה. הוא בטוח לא צריך את הכסף. זה משפיל וחסר טעם, שלא נדבר על מסוכן. במסגרות כאלה קל מידי לשכוח שיש מסביבך מצלמות. הוא יהיה עייף או שיכור ואנשים אחרים יוציאו ממנו דברים שהוא לא התכוון להגיד בפומבי".