ניקול ראידמן התייעצה עם העוקבים והחליטה: "רוב מוחלט ביקש ממני ללכת"

אשת העסקים התלבטה עם עוקביה האם ללכת לתצוגת האופנה של שאנל בפריז, זאת בזמן ש"החטופים שלנו יושבים במנהרות" לדבריה. בהמשך הכריעה וכתבה: "אתייצב עם ראש מורם ודגל ישראל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/03/24 10:37 כה באדר א'

ניקול ראידמן התייעצה עם העוקבים והחליטה: "רוב מוחלט ביקש ממני ללכת"
ראידמן, החליטה ללכת, צילום: Miriam Alster,FLASH 90

אשת העסקים ניקול ראידמן שוהה בימים אלה בשבוע האופנה בפריז אך מעידה על עצמה שיש קושי בין הזוהר של השבוע לבין המציאות הכואבת בארץ. בסטורי שהעלתה ברשתות שיתפה את העוקבים בהתלבטות אם ללכת לתצוגת אופנה של שאנל וכתבה: "מרגיש לי צבוע לשבת מגונדרת בשורה ראשונה ולצפות במופע 'פייק ריאליטי' כשהחטופים שלנו יושבים במנהרות חמאס והחיילים שלנו נלחמים" כתבה.

ההתייעצות של ראידמן עם העוקבים

עוד הוסיפה: "יודעת שכולם חוזרים לשגרה והחיים ממשיכים, אבל עדיין. היום הברזתי מאירוע של שאנל, מאוד מתלבטת אם מחר ללכת לתצוגה. למרות שהם היחידים שתרמו לנו כסף בתחילת המלחמה ומגיע להם כבוד". היא כתבה לעוקביה: "מה אתם אומרים?".

ניקול ראדימן

ניקול ראדימן, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

"רוב מוחלט מכם אף ביקש ממני ללכת"

בהמשך שיתפה כי החליטה ללכת וכתבה לעוקבים: "גבריאל שאנל שנויה במחלוקת לגבי שיתוף פעולה שלה עם הנאצים במהלך מלחמת העולם השנייה, אבל הבעלים הנוכחיים של המותג הם אלן ורטהיימר ואשתו בריז'יט היהודים. הם היו בין הראשונים והיחידים לתרום כ-4 מיליון יורו למדינת ישראל אחרי ה-7 באוקטובר". בהמשך שיתפה בהחלטה ללכת לתצוגה: "מחר, לאחר שרוב מוחלט מכם אף ביקש ממני ללכת לתצוגה, אתייצב עם ראש מורם ודגל ישראל".