יעל בר זוהר מתרגשת: "הרבה זמן לא היה זמן למשפחה שלנו לשמוח"

לאחר ששיתפה על ההכנות לבר המצווה של בנם, יעל בר זוהר מפרסמת פוסט בו היא מודה לכל מי שעזר להם לחגוג את האירוע בשמחה ונתן להם את הכוחות. "החברים נתנו לי כוחות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/03/24 15:58 כד באדר א'

יעל בר זוהר מתרגשת: "הרבה זמן לא היה זמן למשפחה שלנו לשמוח"
מודה לחברים, יעל בר זוהר., צילום: שחר גאיה ביטון

השחקנית המפורסמת יעל בר זוהר חגגה לבן שלה בר מצווה, ושיתפה בחשבון האינסטגרם שלה על ההתרגשות העצומה: "הרבה זמן למשפחה שלנו לא היתה סיבה לשמוח" כתבה בר זוהר, "אבל החיים חזקים יותר מהכל". בהמשך הזכירה גם את השושלת המשפחתית.

"זה מה שנתן לנו את הכוחות והשמחה"

"אם יש משהו שאיפיין את סבא זיגי ועילי, האהובים שלנו זכרונם לברכה- זו שימחת החיים שלהם. המשפט 'במותם ציוו לנו את החיים' הוא לא קלישאה. אני יודעת שהם היו רוצים שנחגוג לאורי בכל הכוח ושזה היה חשוב להם וזה מה שנתן לנו את הכוחות והשימחה. כפי שאתם רואים, החברים שלי הטובים הם הכי מוכשרים בעולם שבאו לשמח אותי ועשו לי 'לוק' ברמות של אם החתן".

גיא זוארץ ויעל בר זוהר

גיא זוארץ ויעל בר זוהר, החמיאו לבנם. צילום: רפי דלויה, HOT

כזכור, בשבוע שעבר בנם של צמד המגישים עלה לתורה, וקיבל מחמאה מאביו. "איזה יום", כתב זוארץ בפוסט בחשבון האינסטגרם שלו, בו שיתף סרטון של בן ה-13 קורא את פרשת בר המצווה שלו, "כמה כוח אירוע בר המצווה של אורי שלנו העניק למשפחה שלנו בשנה הקשוחה הזו שעוברת עלינו. שרשרת הדורות המשיכה לה, שגם אורי כמו אבות אבותיו הגיע למצוות וקרא באופן מושלם בתורה". האב סיים באיחול: "מזל טוב אורי שלי, שרק שמחה תלווה את חייך אמן".