קורין גדעון על ערוץ 12: מרתיח, רוב החרדים לא ככה

אושיית הרשת נכנסה לדיון סוער עם בעלה חילי, שגדל בבית חרדי, על הכתבה ששודרה בערוץ 12 בנושא גיוס חרדים. גדעון: "זה כמו החילונים שמפחדים שהילדים שלהם יניחו תפילין מחוץ לבית הספר שלהם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/03/24 11:26 כג באדר א'

קורין גדעון על ערוץ 12: מרתיח, רוב החרדים לא ככה
קורין גדעון עם בעלה חילי סורוצקין, צילום: צילום מסך אינסטגרם

נושא גיוס החרדים מסעיר את המדינה בתקופה האחרונה, עוד יותר בצל המלחמה והאבידות הקשות. אתמול (שבת) שודרה בקשת 12 כתבה במסגרתה התראיינו מספר צעירים חרדים, שמחו נגד הגיוס ואף טענו שהמסיבה בנובה הובילה לרצח. קורין גדעון ובעלה חילי סורוצקין, שגדל בבית חרדי, נקלעו לוויכוח סביב הנושא. "זה דיון סוער אצלנו פה בבית", שיתפה האושייה בסטורי, "אני באה מבית ששני האחים שלי ואבא שלי קצינים שסיכנו את החיים שלהם בקרבות, חילי לא עשה צבא, אבל כל הזמן היה אומר שהיה רוצה לעשות צבא, הדור הצעיר במשפחה שלו כן התגייס וזאת מגמה שמשתנה".

"כמו החילונים שמפחדים שהילדים שלהם יניחו תפילין מחוץ לבית הספר שלהם"

גדעון התייחסה לכתבה ששודרה בערוץ 12: "ראינו תלמידי ישיבה שאמרו דברים מזעזעים. חילי אומר שזאת כתבה מפלגת, אבל תכלס יש אנשים שחושבים ככה, עובדה שעדיין אין הסכמה על חוק הגיוס". גדעון המשיכה וטענה: "גיוס יעשה רק טוב לחרדים, אין שם כפייה של חילוניות ודתיות. הצבא מכבד דת ופתוח לכל המגזרים ומי שמתגייס דתי הוא יישאר דתי ומי שהיו לו ספקות לפני, הוא לא יישאר דתי, כמו החילונים שמפחדים שהילדים שלהם יניחו תפילין מחוץ לבית הספר שלהם".

קורין גדעון קוראת לחרדים: "צאו להתגייס"

לסיכום, היא קראה לצעירים החרדים: "צאו להתגייס, זה יעשה לכם טוב. תלמדו תורה, סבבה, האחים שלי לא יסכנו את החיים שלהם יותר מחרדים. ובמשפחה של חילי השינוי קורה והדור הצעיר של חילי כולם מתגייסים, ולבוא ולהגיד שבזכות זה שהם לומדים תורה בשביעי באוקטובר הם לא הגיעו לתל אביב וירושלים זה בושה וחרפה, חרדים צריכים להתגייס, כדאי לפוליטיקאים החרדים להבין את זה".

קורין גדעון זועמת על גיוס חרדים

קורין גדעון זועמת על גיוס חרדים צילום: צילום מסך אינסטגרם