"גם לא בעד מיליון": כוכבי הריאלטי הפסידו - כדי לשמור על ההלכה

האחים מיטב ועילי הספרי שמתמודדים בריאלטי "פקין אקספרס" חשפו את הסיבה לכישלון במשימת האוכל: "אנחנו מגיעים מבית דתי שמקפיד על שחיטה כשרה לכן לא יכולנו לבצע את המשימה. גם לא בעד מיליון שקלים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/03/24 22:44 כב באדר א'

"גם לא בעד מיליון": כוכבי הריאלטי הפסידו - כדי לשמור על ההלכה
עילי ומיטב, פקין אקספרס, , צילום: פרטי

מיטב ועילי הספרי, זוג האחים שהגיע לתוכנית הריאלטי "פקין אקספרס" כדי לזכות יחד במיליון שקלים חשפו בסוף השבוע כי הפסידו במשימת האוכל ששודרה בתוכנית בגלל שמירת כשרות. "חלילה לא ויתרנו או הפסדנו בכוונה במשימה ששודרה הערב" שיתפו האחים בחשבון האינסטגרם. "אנחנו יצאנו לצילומים בידיעה שיהיו דברים שעבורנו הם קו אדום" הוסיפו האחים.

סירבו לאכול לא כשר והפסידו במשימה: "גם לא בעד מיליון שקלים"

השניים הבהירו מראש כי ההפקה הייתה קשובים לצרכים שלהם ועשתה מאמצים כדי להתאים את המשימה גם לשומרי כשרות אך בכל זאת נמנע מהם לבצע את המשימה. "אנחנו, שמגיעים מבית דתי שמקפידים על כללי כשרות יותר מקפידים כמו שחיטה כשרה וכו’, לא יכולנו לבצע את המשימה" כתבו האחים והוסיפו מסר מרגש: "מתנצלים, אבל גם לא בעד מיליון שקלים".

"בחרנו בקפידה רבה מה להכניס לפה"

לסיום חתמו: "תבינו שהתוכנית הייתה לעיתים מאתגרת עבורנו אף יותר, כי על אף הקושי בלהשיג מזון בדולר, אנחנו בחרנו בקפידה רבה מה להכניס לפה. את כל זה ידענו מראש לפני הצילומים, והתכוננו מנטלית לרעב ולקושי במציאת מזון כשר/צמחוני"