מאיה ורטהיימר חושפת הריון שני: "תודה אבא"

השחקנית ואושיית הרשת חשפה בחשבון האינסטגרם שלה הריון שני כשהיא לצד בעלה וביתה הקטנה: "אסיה הולכת להיות אחות גדולה. תודה אבא"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/03/24 22:16 כב באדר א' | עודכן בתאריך 03/03/24 12:28

מאיה ורטהיימר חושפת הריון שני: "תודה אבא"
מאיה ורטהיימר, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

מזל טוב: אחרי תקופת טיפולים מפרכת אותה שיתפה עם העוקבים באופן תדיר באינסטגרם, הערב חשפה השחקנית ואושיית הרשת המצליחה, מאיה ורטהיימר, הריון שני. בפוסט שהעלתה לרשת נראית מאיה כשהיא לצד בעלה, אסף זמיר, וביתה אסיה, מעכלת את הבשורה המשמחת. וטרהיימר הודיעה במילים פשוטות: "אסיה הולכת להיות אחות גדולה, תודה אבא".

המסע המרגש של ורטהיימר שהסתיים בהריון שני

כזכור בעבר שיתפה ורטהיימר על הרצון לילד נוסף ואף דיברה בפתיחות על ההפלה שעברה, ומאז כתבה וסיפרה לא מעט על טיפולי הפוריות שעברה בניסיון להיכנס להיריון. בין היתר ורטהיימר פרסמה בחשבון האינסטגרם שלה סרטון בו תיעדה את עצמה מזריקה לצורך הטיפולים, וכתבה הצעה משלה כיצד עלון הזריקות צריך להיראות.

מאיה ורטהיימר: "במהלך תקופת הטיפולים, תרגישי את החיים בועטים ומאתגרים מכיוונים שונים"

"במהלך תקופת הטיפולים, תרגישי את החיים בועטים ומאתגרים מכיוונים שונים", הזהירה אושיית הרשת, "יש מצב שיהיו לך סימנים כחולים על הבטן התחתונה וכמעט נפרדת מבן הזוג שלך ביומיים האחרונים או התפטרת/דקרת את הבוסית שלך בעבודה/רבת עם עצמך. ונכון חשבת לעצמך לרגע קטן שאולי את יכולה לקחת חלק בקאסט של 'למה נשים רוצחות'? יש מצב".

"את לא את. את מישהי אחרת קצת"

ורטהיימר המשיכה ותיארה את הבכי הקשה, העיניים הנפוכות, הקושי להירדם, הנשירה, הפצעים בפנים. "ונוספו לך איזה 4-5 קילו בשבועיים, בקטנה", כתבה, "לא בא לך לצאת מהבית, את עם מכנסי גומי כי הדברים האחרים לא עולים, ואת לא את. את מישהי אחרת קצת. בא לך לאכול ובא לך לבד ובא לך להתנתק מהעולם, אז זה טבעי".