"זה נוגע לרייטינג וצופים, לא משהו שרלוונטי אליך"

דוד ורטהיים, כתב הברנז'ה של "וואלה", פרגן למשדר הבחירות של ערוץ 14. עקיבא נוביק הגיב בזלזול וחטף: "זה נוגע לרייטינג וצופים, לא משהו שרלוונטי אליך" | נוביק הגיב: "עזוב את ההתמכרות שלך ללייקים, מה עם דיווחי אמת?"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/02/24 10:56 יט באדר א'

"זה נוגע לרייטינג וצופים, לא משהו שרלוונטי אליך"
עקיבא נוביק, צילום: Hadas Parush/Flash90

דוד מזרחי ורטהיים, כתב הברנז'ה של אתר "וואלה", הוא לא אחד מתומכיו הנלהבים של ערוץ 14. ובכל זאת, אתמול (ג') הוא פרסם בחשבון הטוויטר שלו ציוץ מפרגן במיוחד. "תמונה היסטורית", הכריז ורטהיים, "לא משנה מה יהיו התוצאות, האופרציה של ערוץ 14 למדגמים בבחירות המקומיות הם שיחוק טלוויזיוני שחושף כמה המתחרים מנומנמים ומאובנים. בזמן שצופי 12 נאלצים לצפות בברברת, צופי 14 מקבלים תמונת מצב עדכנית", כתב.

דוד ורטהיים, מביע תמיכה באנשי חב"ד

דוד ורטהיים צילום: רדיו 103fm

דוד ורטהיים עקץ את עקיבא נוביק: "זה נוגע לרייטינג וצופים, לא משהו שרלוונטי אליך"

עקיבא נוביק, עיתונאי בכאן 11, הגיב על הציוץ בעקיצה: "לא משנה מה יהיו התוצאות". העיתונאי לא נשאר חייב, ועקץ אותו בחזרה: "אה, זה נוגע לרייטינג וצופים, לא משהו שרלוונטי אליך בשום צורה", כתב ורטהיים, והתייחס לנתוני הרייטינג הנמוכים של נוביק ברצועת הלייט נייט. "שמע ידידי הנפוח", השיב לו נוביק, "אולי תפעיל טיפה ביקורת עצמית? אתה כותב 'תמונת מצב עדכנית', כשאין שום דבר עדכני בסקר לא אמין".

עיתונאי כאן 11 הוסיף: "עזוב את ההתמכרות שלך ללייקים, עזוב את השתן שמציף לך את המוח פה כבר חודשים ארוכים. מה עם דיווחי אמת?". ורטהיים השיב: "סליחה אם פגעתי", כתב, והוסיף בסוגריים: "בנקודה רגישה".