מעיין אדם מחכה לטבעת: "ראיתי אותך אתמול ונזכרתי"

לאחר שבן זוגה של מעיין אדם התמודד לראשות עיריית תל אביב והפסיד, אדם שיתפה בחשבון האינסטגרם פוסט בו היא כותבת לו: "זו רק יריית הפתיחה שלך חזרה לחיים הציבוריים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/02/24 10:49 יט באדר א'

מעיין אדם מחכה לטבעת: "ראיתי אותך אתמול ונזכרתי"
מעיין אדם ויובל צלנר, צילום: רפי דלויה, HOT

לצד רון חולדאי ואורנה ברביבאי, גם יובל צלנר, בן זוגה של מעיין אדם התמודד לראשות עיריית תל אביב, אך לא זכה לכמות קולות מספקת. אדם שיתפה בחשבון האינסטגרם פוסט בו היא משתפת את עוקביה על הדרך שבן זוגה עבר וגם מספרת שהיא כבר מחכה לטבעת.

"התבוננתי בך אתמול בהערצה שאני לא זוכרת שחוויתי בעבר" כתבה אדם, "ראיתי אותך עטוף בתומכים ותהילה ונזכרתי בהתחלה, בכל הרגעים העלובים, באיך תלית שלטים לבד בלילות, בחוגי בית עם חמישה אנשים שהסכימו לבוא, בערב ההוא שניסית לשכנע אנשים ברחוב לחתום לך על טופס ההתמודדות, והם לא רצו, כי לא הכירו אותך. אני הייתי מתה מבושה, אבל לך אין גרם מהדבר הזה בגוף".

מעיין אדם ויובל צלנר

מעיין אדם ויובל צלנר, צילום: רפי דלויה, HOT

אדם: "זו רק יריית הפתיחה שלך"

"אני מאמינה בך כפי שאני מאמינה שתזרח מחר השמש" שיתפה אשת התקשורת, "זו רק יריית הפתיחה שלך חזרה לחיים הציבוריים ואני מתקשה להבין איך המתח האדיר, הסיכונים האישיים והמחיר הכלכלי מסבים לך כזה אושר ואני אתמוך בחיים הדפוקים האלו שבחרת כדי לראות אותך מאושר מעתה ולתמיד. כנראה שאמשיך לחכות לטבעת, אבל זה בסדר, כי כל שנה שעוברת, אני מצפה לעוד קארט שתדע. ספרתי כבר שלושה".