ישי ריבו מפריך את השמועות: "קמנו להרבה הודעות"

הזמר המצליח עתיד להופיע באוניברסיטת הרווארד ולאחר שקיבל עשרות הודעות תמיהה על המהלך הוא מסביר לעוקבים: "בטח שמעתם כל מיני שמועות של גורמים כאלה ואחרים, ניתן כוח לאחים והאחיות שלנו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/02/24 19:31 יח באדר א'

ישי ריבו מפריך את השמועות: "קמנו להרבה הודעות"
ישי ריבו, מחזק את הסטודנטים היהודים, צילום: Tomer Neuberg,Flash90

בעוד האנטישמיות באוניברסיטאות בארצות הברית שוברות שיאים וסטודנטים יהודים מסתובבים מאויימים בקמפוסים השונים, מגיע הזמר המצליח ישי ריבו להופעה באחת האוניברסיטאות השנויות ביותר במחלוקת, אוניברסיטת הרווארד. לאחר שרבים תהו על הבחירה להופיע שם, מסביר ריבו את החשיבות בהופעה בפני הסטודנטים היהודיים במקום ואומר לעוקביו: "אבל אנחנו כאן עומדים איתנים".

"שמועות של גורמים כאלה ואחרים שרוצים למנוע"

"אנחנו כאן בארצות הברית" הוא אומר בסרטון שפרסם ברשתות, "התעוררנו לא מזמן להמון הודעות שקיבלנו בנוגע למופע שבעזרת השם יתקיים היום בערב בבוסטון באוניברסיטת הרווארד לסטודנטים היהודים היקרים. בטח שמעתם כל מיני שמועות של גורמים כאלה ואחרים שרוצים למנוע מאיתנו לקיים את הצורך הבסיסי הזה לבוא ולתת כוח לסטודנטים, לאחים והאחיות שלנו".

ישי ריבו מתרגש

ישי ריבו, הופעה באוניברסיטת הרווארד. צילום: Photo by Arie Leib Abrams/Flash90

ריבו מוסיף: "אבל אנחנו כאן עומדים איתנים ואנחנו מכוונים להגיע בכל הכוח, להתחזק ביחד, לשמוח ביחד. אני רוצה להודות לכם על התמיכה הגדולה שלכם וכל ההודעות והאהבה והפרגון, בעזרת השם בהמשך נעדכן, נקווה שהכל יעבור בשלום" סיים.