התקרית של יאיר שרקי במחנה יהודה: "יש הומופוביה ברחובות"

העיתונאי הסרוג של ערוץ 12 שיתף בחוויה שלו מרחובות ירושלים וסיפר על תקרית מכוערת בה אדם מבוגר נטפל אליו ועקץ אותו על נטייתו המינית: "וזה בלב מחנה יהודה, במקום שבו אני גר בשנים האחרונות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/02/24 12:37 יח באדר א'

התקרית של יאיר שרקי במחנה יהודה: "יש הומופוביה ברחובות"
יאיר שרקי, צילום: Arie Leib Abrams/Flash90

בדיוק לפני כשנה יצא יאיר שרקי מהארון באופן פומבי. הפוסט שלו גרר תגובות נרגשות מכל החברה הישראלית, והבוקר (ג'), דווקא על רקע הבחירות המקומיות, שיתף שרקי בתקרית מכוערת שקרתה לו בשוק מחנה יהודה.

יאיר שרקי: טקסטים מכוערים שאני מתבייש לחזור עליהם"

"בדיוק כשהייתי בדרכי לקלפי קרה לי משהו שלא קורה לי הרבה. אבל קורה לפעמים", כתב שרקי. "אדם מבוגר התחיל ללכת אחרי ולהשמיע טקסטים מכוערים שאני מתבייש לחזור עליהם אפילו כאן. מכוערים מאוד. וזה בלב מחנה יהודה, במקום שבו אני גר בשנים האחרונות".

שוק מחנה יהודה

שוק מחנה יהודה | צילום: Yonatan Sindel/Flash90

הוא הוסיף: "יש הומופוביה ברחובות בירושלים. ברוך השם לא הרבה. אבל יש. כדי לא להוציא דיבת ירושלים אומר: העיר הזאת גם ליברלית ומגוונת, בדרכה שלה, במובנים רבים יותר מתל אביב. אבל חשוב שתישאר כזאת. ולכן כל ירושלמי שהעתיד שלה חשוב לו, לא יכול להישאר בבית. צאו להצביע. כדי שנוכל להישאר בעיר".

המפלגה עם הנוכחות המורגשת ביותר במחנה הייתה מפלגת נעם

קודם לכן הוא שיתף בתובנות שלו מהליכה בשוק: "לא ידעתי הבוקר באיזו רשימה בדיוק לתמוך למועצה, אבל כשהלכתי לשתות קפה בשוק ראיתי שמפלגה עם הנוכחות המורגשת ביותר במחנה הייתה מפלגת נעם. והבנתי שאני מוכרח להצביע. פעילים שמנסים בחביבות לשדל את העוברים ושבים להצביע לרשימה הקיצונית ביותר, ובחסות הנמנום של המחנה הליברלי עוד עשויים לרשום הישג שיביא לרוב חרדי-חרד"לי במועצה, כזה שיכביד על משה ליאון להמשיך במדיניות המאוזנת שלו בעיר".