כוכבת "האח הגדול" משתפת: זאת הסיבה לכך שהחלטתי להתגייר

לאלינה לוי לקחו 14 שנים להשלים את תהליך הגיור, אך בסופו של דבר היא עשתה את זה. במסגרת פעילות שאלות ותשובות שערכה בחשבון האינסטגרם שלה היא שיתפה את העוקבים: "המלחמה הייתה שיקוף ישיר לנשמה שלי כמה אני יהודייה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/02/24 17:11 יז באדר א'

כוכבת "האח הגדול" משתפת: זאת הסיבה לכך שהחלטתי להתגייר
האח הגדול, צילום: צילום: Shlomi Cohen,Flash90

תהליך הגיור של אלינה לוי, שכיכבה בעונה השנייה של "האח הגדול", נמשך 14 שנים. הרבנות פסלה אותה באמצע התהליך, ורק עשור לאחר מכן החליטה לוי להמשיך את התהליך ולסיים אותו עד סופו. בפעילות שאלות ותשובות שערכה בחשבון האינסטגרם שלה נשאלה האם המלחמה האיצה אותה לחזור לתהליך.

אלינה לוי: "התאים של הגוף שלי כאבו את כאב המדינה שלי. היה לי ברור שאני עושה את זה"

"המלחמה פשוט הייתה שיקוף ישיר לנשמה שלי כמה אני יהודייה, נקודה", השיבה לוי. כוכבת "האח הגדול" המשיכה וכתבה: "התאים של הגוף שלי כאבו את כאב המדינה שלי ובנקודה הזאת אם היו קולות של 'זה כבר מאוחר מדי' או 'בשביל מה, את מרגישה את זה מבפנים' הם נעלמו והיה לי ברור שאני עושה את זה".

"הנשמה שלי סוף סוף מרגישה שהיא הגיעה הביתה"

בפוסט שפרסמה אחרי שסיימה את התהליך, כתבה: "לא יהיו מילים שיתארו את ההתרגשות שחוינו היום. תהליך שהתחיל לפני 14 שנים, עם כל-כך הרבה עליות ומורדות, שברונות לב, כעס, שברון אגו וצמיחה רוחנית מבורכת, סיימתי את תהליך הגיור שלי והנשמה שלי סוף סוף מרגישה שהיא הגיעה הביתה ברוך השם".

כוכבת הריאליטי ניצלה את ההזדמנות כדי להודות לבעלה על המסע המשותף, לרב שליווה אותה בתהליך והאמין בה, וגם למעצבת שעיצבה את השמלה הצנועה שלבשה ביום חתונתה - רגע השיא של תהליך הגיור.