רינה מצליח חוזרת למסך ומגלה: מזה הכי חששתי

מי שהייתה אחת ממגישות החדשות הבולטות בישראל שבה למסך שלנו, הפעם בתור שחקנית. רגע לפני שתופיע בקשת 12 בתור אימו של עמוס תמם, השחקנית הטרייה הודתה: "לילה לפני יום הצילומים הראשון התקשיתי להירדם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/02/24 10:37 יז באדר א'

רינה מצליח חוזרת למסך ומגלה: מזה הכי חששתי
רינה מצליח בהשקת הסדרה, צילום: אורטל דהן זיו

אחרי שנים כמגישת חדשות מהבולטות בארץ, רינה מצליח חזרה להגשים חלום ילדות - להיות שחקנית. היא התחילה בסדרה "טיטו ורוחו" המשודרת ב-HOT בתפקיד המתקשרת, והערב (ב') תופיע על המסך כאימו של חבר הכנסת מיכה חדאד (עמוס תמם) בסדרה "חולי אהבה" של קשת 12. רגע לפני שנוכל לצפות ולשפוט את הופעתה, היא פרסמה פוסט בחשבון האינסטגרם שלה.

רינה מצליח: "הכי חששתי מאיך ארגיש על הסט מול עמוס תמם ואיילת זורר"

"זה היה ברור, לילה לפני יום הצילומים הראשון התקשיתי להירדם", פתחה מצליח, "עזבו ששיננתי את הטקסט שוב ושוב, הכי חששתי מאיך ארגיש על הסט מול עמוס תמם ואיילת זורר". השחקנית המשיכה וכתבה: "זה אמנם חלום ילדות שלי להיות שחקנית, אבל את מי זה מעניין? אחרי שנים של כן ביבי לא ביבי צריך את רינה האחרת, זאת שכבר המון זמן נמצאת בבוידם ולא ברור אם תתייצב ברגע האמת".

מה שעזר למצליח בסופו של דבר היו האנשים סביבה. "בזכות הסביבה האוהדת, שרון וטל הבמאים, כל צוות ההפקה, השחקנים איילת זורר ובעיקר עמוס תמם, מקווה שצלחתי. אני עומדת בפינה לשיפוטכם. מחכה שתצפו ב'חולי אהבה' בקשת 12". לסיכום, פנתה לפרטנר הצמוד: "תודה לך עמוס, בני היקר, שחיבקת אותי כל הזמן בעיניך הטובות. מי אמר שמשפחה לא בוחרים?".