ג'קי אזולאי: "לא שלמה עם איך שאני מתלבשת - יש לי מצפון"

12 שנים אחרי שזכתה במקום השלישי ב"מאסטר שף" ג'קי אזולאי מדברת על התהליך שעברה: "אני מרגישה שבפנימיות אני בדיוק אותו דבר. כל החיים שלי נשפטתי על חיצוניות, אף אחד לא בדק כמה התפללתי ובכמה כוונה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/02/24 11:40 טז באדר א'

ג'קי אזולאי: "לא שלמה עם איך שאני מתלבשת - יש לי מצפון"
ג'קי אזולאי, צילום: יחצ DNA

מאז השתתפותה בתכנית "מאסטר שף", שם זכתה במקום השלישי, ג'קי אזולאי עברה שינוי משמעותי. היא נפרדה מהפאה ואז גם מהחצאית, התגרשה מבעלה ואימצה אורח חיים שונה לגמרי. בראיון לתחייה ברק בידיעות אחרונות סיפרה על התהליך שעברה. "אני מרגישה שבפנימיות אני בדיוק אותו דבר", הבהירה, "בקטעים של הדת הלכתי אחורה, אבל בהתפתחות האישית הלכתי קדימה".

ג'קי אזולאי: "אלוהים אף פעם לא יהיה אקס שלי"

את התגובות הרעות שהיא מקבלת היא מייחסת לקנאה. "אני חושבת שנשים נשואות שלא טוב להן מתמרמרות שאני באה להן על הפרצוף. אני עושה מה שטוב לי. מי שלא עושה מה שטוב לה, היא בבעיה. כשתגובה לא באה לי טוב, אני חוסמת". לגבי השינוי החיצוני, אמרה: "כל החיים שלי נשפטתי על חיצוניות. אף אחד לא בדק כמה התפללתי ובכמה כוונה, בדקו מה לבשתי. אני הכי קרובה להשם מאי פעם. אלוהים אף פעם לא יהיה אקס שלי. אני יודעת שצניעות זה משהו שאני לוקה בו, זה הניסיון שלי וזה משהו שאנשים רואים. אני מחפשת תשומת לב, שיגידו 'איזו שווה', 'איזו יפה'. אני מרגישה שאני צריכה את זה".

ולמרות זאת, המצפון עדיין מלווה אותה. "אני לא שלמה עם איך שאני מתלבשת: יש לי מצפון", הודתה, "כשמשהו לא הולך לי, אני עושה חשבון נפש ואומרת 'אולי זה בגלל שאתמול הייתי ממש לא צנועה'. יש לי עוד מחשבות של ילדה דתייה, שכר ועונש".