נסרין: הייתי במערכות יחסים רעילות - אני יודעת ממה התחזקתי

אחרי הביקורות שספגה על מערכת היחסים שלה עם בעלה, שנחשפה על המסך בעונה של "נסרין 2", הזמרת החליטה להגיב בפוסט בחשבון האינסטגרם שלה: "כל מי ששופטת את הזוגיות שלך באוזניים של אחרים - רעה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/02/24 11:09 טז באדר א'

נסרין: הייתי במערכות יחסים רעילות - אני יודעת ממה התחזקתי
נסרין קדרי עם בעלה והבן , צילום: עומרי לוי, HOT בידור

כמו כל סדרה שמשודרת בישראל, גם "נסרין 2" הצליחה לגרור ביקורות. היו מי שטענו שמערכת היחסים של נסרין קדרי עם בעלה רום רעילה, וכשהטענות הגיעו לפרסומים בעמודי הבידור הזמרת לא יכולה הייתה להתעלם. "הכי טבעי לי לא להגיב על הפרסומים הבוקר", כתבה בפוסט בחשבון האינסטגרם שלה, "‏אני בן אדם חזק, עצמאי, בניתי את עצמי בעשר אצבעות וכל הבחירות בחיי נעשו ממקום של עוצמה, אבל אני חושבת על כל הנשים שמקבלות הערות על הזוגיות שלהן מנשים אחרות".

נסרין קדרי: "כל מי ששופטת את הזוגיות שלך באוזניים של אחרים - רעה"

קדרי לא חסכה במילים: "כל מי ששופטת את הזוגיות שלך באוזניים של אחרים, היא במילה אחת: רעה. כי צריך להיות בנאדם ממש אכזרי כדי לעשות דבר כזה". הזמרת הוסיפה כי מי שדואגת לך תפנה אלייך באופן אישי ולא תפרסם את דעתה מול כולם. "כמי שהיתה במספר מערכות יחסית רעילות, אני יודעת איזה חיים בחרתי לא לחיות", הודתה, "אני יודעת ממה התחזקתי ומה בנה את מי שאני היום כאמא וכאישה נשואה".

הסיבה לכך שקדרי בחרה לככב בסדרת דוקו הייתה כדי להראות ששום דבר לא זוהר. "בחרתי להשתמש בכוח שלי כדי לשתף את העובדה שזה שאני זמרת מפורסמת שמנהלת קריירה מצליחה לצד חיי נישואים, הורות ואהבה גדולה בלב לא אומר שהכל תמיד הולך חלק. כמו. בכל. בית. בעולם. דווקא ב2024 כשיש על המסכים שלנו תחרות בלי פוסקת למי יש חיים יפים יותר אני בחרתי אחרת".

"בחרנו לחלוק איתכם את החודש הכי רגיש בחיים שלנו"

העונה השנייה, שצולמה במקביל למלחמה, הייתה חשופה עוד יותר מהראשונה. "בחרנו לחלוק איתכם את החודש הכי רגיש בחיים שלנו. זה לא רעיל חברים, זה אנושי", כתבה, "המלחמה הזו הוציאה מכולנו צדדים קשים, אנחנו חיים תחת סיר לחץ והנפש של כולנו כבר לא תחזור להיות מה שהיא הייתה כנראה. אבל הכי חשוב - שנחזק את אחד את השני, לא נהיה שיפוטיים ונישאר מאוחדים".