איתי לוי: "אמא, בלעדייך אני אבוד"

הזמר המצליח הידוע בחיבור העמוק לאימו, חגג לה יום הולדת ובפוסט מרגש שהעלה לרשתות כתב: "אוהב אותך, יקחו עוד כל כך הרבה שנים שיבינו מה את בשבילי ומה אנחנו אחד בשביל השני, מאחל לך שאלוהים ימשיך לשמוע את תפילותי ואת תפילותייך"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/02/24 08:37 טז באדר א'

איתי לוי: "אמא, בלעדייך אני אבוד"
איתי לוי, ברכות לאמא, צילום: אנג'ל הפקות, אייל אפרתי

רבות כבר נכתב על הקשר החזק והמרגש בין הזמר המצליח איתי לוי ואימו, עתה חוגגת האם יום הולדת ולוי הקדיש לה בפוסט מרגש ברשתות. אז ככה, אוהב אותך. מאחל לך שאלוהים ימשיך לשמוע את תפילותי ואת תפילותייך ואת תפילות כל עם ישראל שכל הזמן מברכים אותך" הוא כותב.

"את המלאך הפרטי שלי והנחמה והשמחה שלנו הדלק והעוצמה, האמונה, הכוח, הברכה, הישועה והכי חשוב המתנה שלי" כותב לוי, "אמא גם אם היייתי פוגש דג זהב והיה שואל אותי משאלה אחת וזה מתגשם הייתי מבקש שאלוהים יתן לי עוד הרבה שנים לידך ולהמשיך לקבל ממך את הכוח והשמחה שהופכת אותי למי שאני ולמה שאני".

"אמשיך לזעוק ולדבר עם אבא שבשמיים שישמור לי אותך"

בהמשך הוא מוסיף: "מאחל לך בריאות הכי טובה שיש בגוף בנפש ובהכל חיים שלי, עוד יהיו ימים יפים אני ואת לאורך כל הדרך אני כאן בשבילך כל הזמן בכל רגע ובכל מקום שאהיה אמשיך לזעוק ולדבר עם אבא שבשמיים שישמור לי אותך ועלייך אמן, זה הזמן לומר תודה כי את הדרך היחידה זה הזמן לומר ואני עד שבלעדיייך אני אבוד".

איתי לוי

איתי לוי, "אוהב אותך אמא שלי". צילום: Avshalom Sassoni/Flash90


לוי מסיים וכותב לאימו: "אוהב אותך אמא שלי. תודה על כל מה שנתת לי, לא היית חייבת ויכולת לעשות הכל הפוך. נותרת לבד עם שלושה ילדים בית קטן ומינימום של חיים. הייתה לך אפשרות לבעוט בחיים וגם בנו אבל לא וויתרת לרגע. גידלת אותי בכוחות מטורפים שמרת עליי, אתן לך שנים כל דקה מחיי לעולמי עולמים. מזל טוב אלוהים שלי".