אברי גלעד: הוא נרקיסיסט - זאת אבחנה של פסיכולוגים מובילים

מגיש הטלוויזיה הוותיק טען בטורו כי ראש הממשלה הוא נרקיסיסט מאובחן והבטיח כי יעשה הכל כדי להחליפו בתום המלחמה. עם זאת, יש לו ביקורת גם על ההפגנות בקפלן: "יכולות לחכות עד סוף המלחמה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/02/24 20:37 יג באדר א'

אברי גלעד: הוא נרקיסיסט - זאת אבחנה של פסיכולוגים מובילים
אברי גלעד נפרד "החלטה קשה", צילום: מיכה לובטון

מגיש הטלוויזיה אברי גלעד החליט להקדיש את טורו השבועי בעיתון "ישראל היום" לדמות שנויה במחלוקת: בנימין נתניהו. איש התקשורת התחייב בטורו השבועי כי אם ראש הממשלה לא יתפטר מתפקידו בתום המלחמה הוא "יתייצב ויעשה הכל כולל הכל כדי שיפנה את מקומו". אברי טען כי נתניהו מאובחן כנרקיסיסט וזאת לפי פסיכולוגים מובילים. "האבחון אינו שלי, אלא של פסיכולוגים מובילים, כולל הפסיכולוג הראשי של צה"ל בדימוס, ד"ר ראובן גל" כתב.

"ביבי עונה לכל הפרמטרים"

אברי ציין את הפרמטרים המגדירים אדם נרקיסיסט לדבריו וטען: "ביבי עונה לכל הפרמטרים. כמה מרענן היה לראות את מגוון הרגשות שהפגין דווקא ג'ו ביידן עם משפחות החטופים, לעומת החמיצות שמפגין ביבי, שבקושי חיבק מישהו מתחילת המלחמה, שלא אמר אף מילה רכה, שלא הזיל אף דמעה, שלא נשבר לרגע".

ראש הממשלה נתניהו

ראש הממשלה נתניהו , צילום: Tomer Neuberg/Flash90

"ההפגנות יכולות לחכות עד סוף המלחמה"

עם זאת, מגיש הטלוויזיה העביר גם ביקורת על ההפגנות להדחת נתניהו בקפלן וטען כי זה לא הזמן הנכון להפגנות אלו. "עם כל הכעס על המשך התרכזותו רק בעצמו, לו הדבר תלוי בי ההפגנות יכולות לחכות עד סוף המלחמה, בתקווה שאכן יהיה למלחמה הזאת סוף טוב" הסביר. לדבריו: "המחאה גם תזלוג חלילה אל שורות הלוחמים בעזה, וגם תכרסם ברגשות הטובים שעלינו לתת למשפחות הנופלים והחטופים. הם העיקר עכשיו. לא שום מחאות".