הסלבס מגיבים על הפיגוע: "תעיפו את בני עמלק מהמדינה כבר"

הפיגוע שהתרחש סמוך למעלה אדומים התווסף לשרשרת הבשורות הקשות שמקבלת מדינת ישראל בחודשים האחרונים. הסלבס לא נשארו אדישים: "להסתובב ברחובות הפך להיות בין הדברים הכי מסוכנים במדינת ישראל, לאן הגענו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/02/24 12:54 יג באדר א'

הסלבס מגיבים על הפיגוע: "תעיפו את בני עמלק מהמדינה כבר"
עומר אדם ויעל שלביה, צילום: אוהד קב

מדינת ישראל התעוררה הבוקר (ה') לעוד בשורות קשות. באיזור השעה 7:30 התקבלו דיווחים על ירי סמוך למחלף א-זעים בכביש מעלה אדומים-ירושלים, מהירי נפצעו סך הכל שמונה ישראלים בדרגות פציעה שונות. שעה מאוחר יותר הודיע מנכ"ל מד"א כי נקבע מותו של אחד הפצועים קשה בפיגוע, גבר בשנות ה-20 לחייו. הסלבס הגיבו לאירוע המחריד באינסטגרם.

יאנה יוסף: "עונש מוות למחבלים, איך זה לא קורה כבר שנים?"

"תעיפו את בני העמלק האלו מהמדינה שלנו", כתבה השחקנית יאנה יוסף, אשתו של ציון ברוך, "תעיפו את כולם. אי אפשר לחיות ככה, די כבר. עונש מוות למחבלים, גירוש משפחות, איך זה לא קורה כבר שנים? אין מחבלים בכלא יותר, גמרנו. והמשפחות שלהם צריכות להיות מגורשות באותו הרגע. הם יקחו לנו את המדינה בסוף, תתעוררי לך ממשלה. מכל חור שיוצאים הרוצחים צריך להרים את השכונה באוויר, ברמה כזאת שאף אחד משום מקום לא יחלום לבצע פיגוע יותר. וכל פעם ככה, איזור איזור, עד שנטהר הכל. מוכנה להתגייס עכשיו".

זירת הפיגוע הבוקר

זירת הפיגוע הבוקר, צילום: Chaim Goldberg,Flash90

כוכבת הילדים דון לני גבאי הזדעזעה גם היא. "אנשים יושבים באוטו בפקק ויורים עליהם! אלוהים לא, לא, לא. יימח שמם. כמה שנאה. מתי ייגמר הסיפור הזה?", תהתה בקול, "מתי? הלב שלי שבוי בעזה, הלב שלי שבור על הפצועים, הלב שלי עם החיילים שמסכנים את עצמם כל יום. נגמר לי הלב. נגמר".

עומר אדם: "תפסיקו לדבר, תתחילו לעשות"

יענקי גולדהבר, כוכב האח הגדול, כתב: "הבנתם מה קורה כאן? אשכרה יוצאים אזרחים תמימים בבוקר לעבודה או לכל סידור אחר, ונרצחים בדם קר באמצע הכביש. ומנגד יוצאים כמה זבלים, המיץ של הזבל,למסע רצחני, כשהדבר היחיד שעומד להם בראש זה לסיים לכמה שיותר אנשים את החיים. עם דבר כזה אי אפשר להמשיך ולתת לזה יד. חייבים לטפל בתופעה המלוכלכת הזאת ביד קשה! ממש קשה!".

הזמר עומר אדם הצטרף: "לא הגיוני כבר. תפסיקו לדבר, תתחילו לעשות", ובת זוגו, הדוגמנית יעל שלביה, ציטטה מתוך ההמנון את המשפט "להיות עם חופשי בארצנו" ותהתה: "מתי נרגיש בטוחים לשיר את ההמנון שלנו ולהאמין בזה?". דניאל גרינברג, אושיית רשת ובת זוגו של אייל גולן, כתבה: "די, ריבונו של עולם! אי אפשר כל בוקר לקום לעוד בשורה קשה? זה יום יומי ואין לזה סוף! מי שם לזה סוף? מי יתן לנו ביטחון במדינה שלנו? להסתובב ברחובות הפך להיות בין הדברים הכי מסוכנים במדינת ישראל, לאן הגענו".