אחרי סערת החטופים - עמית סגל תומך בסמוטריץ': "גם אני חושב כך"

האמירה של סמוטריץ' על כך שהחזרת החטופים היא לא הדבר הכי חשוב הצליחה להסעיר מדינה שלמה. עיתונאי חדשות 12 לא מפחד להביע תמיכה: "סמוטריץ' ביטא עמדה שמקובלת על חלק מכריע בציבור היהודי בישראל" | צפו

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/02/24 17:35 יב באדר א'

אחרי סערת החטופים - עמית סגל תומך בסמוטריץ': "גם אני חושב כך"
עמית סגל, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

אמירה של שר האוצר אתמול (ג') בראיון בכאן רשת ב' הצליחה להסעיר מדינה שלמה. כשנשאל האם החזרת החטופים זה לא הדבר הכי חשוב, השיב השר סמוטריץ': "לא, זה לא הדבר הכי חשוב. למה לעשות תחרות? מה זה חשוב עכשיו? צריך להשמיד את חמאס. זה חשוב מאוד, אבל גם אתה מבין שאמירות 'בכל מחיר' זו בעיה". עמית סגל, עיתונאי חדשות 12, הביע תמיכה באמירה.

עמית סגל:

"היה כאן חוסר רגישות", טענה עמליה דואק. "אני לא מסכים", השיב סגל, "סמוטריץ' ביטא עמדה שמקובלת על חלק מכריע בציבור היהודי בישראל. יש דרך מקובלת במדינת ישראל והיא שכאשר עמדה של מישהו לא נראית, לא מנסים להתווכח אלא לבטל את הוויכוח. מה שאמר סמוטריץ' זה שלהחזיר את החטופים עכשיו במחיר סיום המלחמה זה הרסני". דואק המשיכה להקשות: "אתה לא מסכים שזו אמירה לא רגישה למשפחות החטופים?", וסגל הודה: "אבל אני גם חושב כך. המטרה העליונה של המלחמה היא למוטט את הארגון שגרם לטבח של 1,200 ישראליים ואם רק תינתן לו הזדמנות הוא יעשה את זה עם 12,000".