מגיש ערוץ 13 על אדוה דדון: "עיתונאית אהובה, היא תמיד בצד שלי"

גיא לרר השיב לגולשים מדוע לא נכנס לקרב גרסאות עם אדוה דדון: "עיתונאית אהובה ומוכשרת שרק האמת מעניינת אותה והיא תמיד תמיד בצד שלי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/02/24 16:53 יב באדר א'

מגיש ערוץ 13 על אדוה דדון: "עיתונאית אהובה, היא תמיד בצד שלי"
אדוה דדון, צילום: באדיבות המצולמת

גיא לרר מפרגן לאדוה דדון: לאחר החשיפה של גיא לרר על סוגיית התכתבות האימהות, העיתונאית אדוה דדון חזרה בה מטענותיה כי לא מדובר בפרשיית הונאה. המגיש המוכר השיב לדדון ופירגן: "אדוה היא עיתונאית אהובה ומוכשרת שרק האמת מעניינת אותה" כתב לרר. "היא תמיד תמיד בצד שלי גם אם לשניה וחצי לא כל התמונה ברורה ואנחנו מגיעים למסקנות אחרות. עכשיו היא הראתה שהיא אפילו יותר מזה. אינטגרטי 10/10".

"ההתכתבות הייתה בדויה ונועדה לגיוס כספים"

כזכור, בשבוע שעבר פורסמה התכתבות בין שתי אימהות שעוררה סערה וזעם רב ברשת לאחר שאימא לילדה בכיתה ה' הבהירה לאימא אחרת כי ללא מתנה יקרה בתה לא תוזמן למסיבת יום הולדת שהיא מארגנת לבתה. לאחר שבתחילה עלו יוזמות לסייע לאם האומללה מההתכתבות ואף הותרמו סכומים גדולים של כספים עבורה, החלו להישמע קולות החושדים כי מדובר בשיחה פיקטיבית.

בתחילת השבוע לרר, טען כי מדובר בשיחה - "מפוברקת מתחילתה ועד סופה". בציוץ ששיתף טרם שידור התוכנית, כתב: "התחקיר של אמיר שואן ורוני אבירם חושף כי ההתכתבות היתה בדויה ונועדה למטרת גיוס כספים שיצאה ככל הנראה משליטתה והפכה לגיוס כספים המוני. למרות שתדרכה עיתונאים ומשפיעי דעת קהל שהמשיכו להדהד את הסיפור, לפני דקות אחדות האמא התוודתה בפנינו באמצעות עורכת דינה, אחרי שהוצגו בפניה הראיות שנחשפו".