מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

עידן רייכל מחפש חיילים שיופיעו איתו - כך תגישו מועמדות

הזמר האהוב עידן רייכל מזמין חיילים וחיילות להגיש מועמדות לשיר איתו במשדר "הכוכבים של צה"ל" ביום העצמאות הקרוב. "צלמו את הביצוע הכי טוב שלכם לכל שיר שתבחרו - בית ופזמון" | ככה תגישו מועמדות

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/02/24 11:42 יב באדר א'

עידן רייכל מחפש חיילים שיופיעו איתו  - כך תגישו מועמדות
עידן רייכל, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

בתקופה האחרונה אומנים שונים התגייסו למען העלאת המורל הלאומי בהופיעו לחיילי סדיר, מילואימניקים ובכלל לאזרחי המדינה. הזמר האהוב עידן רייכל כבר חושב קדימה, ובפוסט שפורסם על ידי קשת 12 בתיוגו, הזמין חיילים לשיר איתו, כמיטב המסורת, במשדר המיוחד של יום העצמאות הקרוב. "כמו בכל שנה, גם ביום העצמאות הקרוב, המסורת ממשיכה עם 'הכוכבים של צה"ל'", אמר.

עידן רייכל: "כולם הגיבורים של כולנו"

"אני מחפש את החיילים והחיילות שיבואו להופיע איתי יחד עם הבמה במשדר המרכזי בערב יום העצמאות בקשת 12. הפעם, בשנה המיוחדת והמורכבת הזו יצטרפו גם כוחות הביטחון וההצלה, כולם הגיבורים של כולנו".

עיד רייכל עם חיילים,

עיד רייכל עם חיילים, צילום: Chen Schimmel,Flash90

מה צריך לעשות?

בהמשך, מסביר רייכל מה צריך לעשות על מנת לקבל הזדמנות להשתתף במשדר: "צלמו וצרפו ללינק בפוסט סרטון שלכם לרוחב בו אתם מספרים קצת על עצמיכם, על התפקיד שלכם מפרוץ המלחמה, מתי התגייסתם? לאיזו יחידה?, וכמובן את הביצוע הכי טוב שלכם לכל שיר שתבחרו - בית ופזמון". לסיום אחר: "מחכה לכם, אולי נפגש בקרוב".