מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

ינון מגל: "הטבח הוא עונש מהקדוש ברוך הוא שלא נתנו ליהודים להתפלל בשמחת תורה"

עיתונאי ערוץ 14 ינון גל התראיין אמש לרוני קובן ואמר על מאורעות ה-7 באוקטובר כי הן: "סוג של עונש מהקדוש ברוך הוא" | על נתניהו: "מדבר איתו כל כמה שבועות" | ועל ההתנתקות: "הייתי בדיכאון מזה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/02/24 09:29 יב באדר א'

ינון מגל: "הטבח הוא עונש מהקדוש ברוך הוא שלא נתנו ליהודים להתפלל בשמחת תורה"
ינון מגל, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

מגיש ערוץ 14 ושדרן 103FM, ינון מגל, התארח אמש (ג') בפרק של "פגישה עם רוני קובן" ששודר בכאן 11, והתבטא בצורה שלא השאירה את הצופים בבית אדישים. במהלך הריאיון אמר מגל כי הוא רואה את מאורעות ה-7 באוקטובר "כסוג של עונש מהקדוש ברוך הוא על זה שלא נתנו ליהודים להתפלל בשמחת תורה".

התפילה בדיזנגוף ביום כיפור

התפילה בדיזנגוף ביום כיפור, צילום: Itai Ron/Flash90

ינון מגל: "אני מדבר עם ביבי כל כמה שבועות"

בהמשך, כשדיברו על ראש הממשלה בנימין נתניהו, אמר מגל כי הוא "מדבר איתו כל כמה שבועות". עוד אמר, כי הוא מרגיש את חוסר הצדק ואת העוול שעושים לנתניהו. "כלוחם צדק אני יוצא להגנתו", אמר.

מגל הדגיש כי הוא שומר שבת וכשרות, מניח תפילין והולך לבית הכנסת. כששאל קובן את מגל מדוע אינו חובש כיפה, ענה לו מגל: "אני חובש בשבת. אני לא חובש בשאר השבוע כי לא רוצה להיות ממותג". על ההתנתקות אמר: נכנסתי לכמה חודשי דיכאון מהדבר הזה, הוא היה לי קשה". עוד המשיך והוסיף: "היום בתקשורת הממוסדת שהיא לא ערוץ 14 או גלי ישראל, על הכתבים הימניים או מי ש'חשוד' בימניות תמיד יהיה קונצנזוס של מה הוא יכול להגיד ומה לא. גם עמית סגל לא אומר מה שהוא רוצה".

ינון מגל, קרבות טוויטר עם סודרי

ינון מגל בערוץ 14, צילום: תומר שלום

"הרשיתי לעצמי יותר מדי"

על ההאשמות כי בעבר הטריד מינית את העיתונאית רחלי רוטנר אמר מגל: "היינו ידידים והכל היה באווירה טובה. היינו באיזו מסיבת פרידה כשאני כבר לא הבוס שלה, שיכול ומסטול, ויושב ואומר לה שאני נמשך אליה או משהו כזה במילים כאלה או אחרות. אז מה קרה?". לאחר מכן אמר: "הרשיתי לעצמי יותר מדי".