"כמו חלום": רותם כהן מגלה מה הרגע שגרם לו להניח תפילין כל בוקר

הזמר האהוב שיתף על תהליך ההתקרבות ליהדות וחזר לרגע שבו התחיל להניח תפילין כל בוקר. "יש לי רב שמלווה אותי כבר תקופה ארוכה, על ההחלטה לשמור שבת אפילו לא הודעתי לו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/02/24 16:26 יא באדר א'

"כמו חלום": רותם כהן מגלה מה הרגע שגרם לו להניח תפילין כל בוקר
רותם כהן, צילום: Marvin photography

המוזיקאי המוכר, רותם כהן, התקרב לאחרונה ליהדות ושמירת מצוות, בראיון לעיתונאית יפעת הללי בפודקאסט "VIPodcast" כהן שיתף על הרגע שגרם לו להניח תפילין כל בוקר עד היום. "עמדתי לעצור טרמפ, ועצר לי אוטובוס ישן שאין לו כיסאות" פתח כהן.

"מאז התחלתי להניח תפילין כל בוקר עד עצם היום הזה"

כהן המשיך: "ממש כמו בחלום, קרא לי אדם שנראה כמו רב. שאלתי את עצמי למה עצר לי האיש המוזר הזה, ואמרתי לו: 'אתה יודע שאני לא יודע להניח תפילין, והייתי ממש רוצה לדעת להניח תפילין'. הוא השיב לי 'למה אתה חושב שבאתי?', הסתובב והביא קלטת על הנחת תפילין, מאז התחלתי להניח תפילין כל בוקר עד עצם היום הזה".

"לא שמרתי שבת כל חיי, ארבעים ושלוש שנה"

בהמשך, כהן סיפר על ההחלטה שקיבל לאחרונה לשמור שבת: "לא שמרתי שבת כל חיי, ארבעים ושלוש שנה, וכל הזמן שאלתי את עצמי איך זה לא יצא לי אפילו פעם אחת. המלחמה הזאת גם קירבה אותי יותר ומצאתי עת עצמי הולך לשיעורי תורה. יש לי רב שמלווה אותי כבר תקופה ארוכה, על ההחלטה לשמור שבת אפילו לא הודעתי לו. שמירת השבת נותנת לי שקט, משפחה, מנוחה ומחשבות טובות".