ינון מגל עקץ, ירון אברהם הגיב: "אין על מה לדבר"

מגיש ערוץ 14 עקץ את עיתונאי חדשות 12, ירון אברהם, שמרבה לפרסם ציטוטים מישיבות הקבינט. האחרון הגיב בהומור: "בלי זכות הצבעה, אין על מה לדבר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/02/24 14:42 יא באדר א'

ינון מגל עקץ, ירון אברהם הגיב: "אין על מה לדבר"
ינון מגל, עוקץ את ירון אברהם, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

המלחמה בעזה ושלל האירועים הביטחוניים גורמים לכך שהקבינט המדיני בטחוני מרבה להתכנס וכן גם הקבינט המצומצם של נתניהו, גלנט וגנץ. מי שמרבה לפרסם ציטוטים מישיבות הקבינט וגם מישיבות הממשלה הוא העיתונאי ירון אברהם מ"חדשות 12".

"מסתמן: ירון אברהם ימונה למשקיף"

מי שהגיב בעקיצה לפרסומים הרבים של אברהם מהישיבות הוא מגיש ערוץ 14 ינון מגל שכתב בטוויטר: "מסתמן: ירון אברהם ימונה למשקיף בקבינט המלחמה מטעם המחנה הממלכתי", אברהם עצמו השיב למגל וכתב למגל: "בלי זכות הצבעה אין על מה לדבר".

נתניהו: "יש לנו מכת הדלפות ואני לא מוכן להמשיך כך"

הפרסומים של העיתונאים מתוך הישיבות עלו לאחרונה לכותרות מכיוון אחר. ראש הממשלה נתניהו זועם על ההדלפות הבלתי פוסקות מדיוני הקבינט ובלשכתו החליטו לאחרונה לקדם מהלך דרמטי שיבלום את התופעה: ייאסר על כתבים לפרסם כל פרטי מדיוני הקבינט המדיני-ביטחוני ויזכו לחסינות רק לאחר איסור הצנזור הצבאי, כך נחשף לאחרונה בכאן 11. בנוסף, נתניהו מתכוון להגביל את שיקול הדעת של הצנזור הצבאי בזמן מלחמה ולחייב אותו לאסור פרסומים באופן נרחב הרבה יותר מהמצב הקיים היום.