נסרין בהלם: "אני בוחרת לא להרגיש מרומה"

אחרי שההתכתבות המסעירה בין האימהות התבררה כתרמית, הזמרת שהתקשרה לאמא והציעה עזרה כלכלית כתבה סטורי נדהם בחשבון האינסטגרם שלה: "בוחרת להאמין שהיא באמת הייתה צריכה את העזרה של כולנו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/02/24 12:45 יא באדר א'

נסרין בהלם: "אני בוחרת לא להרגיש מרומה"
נסרי קדרי, צילום: CC BY-SA 4.0 Tal Abudi

אחרי שהעיסוק הציבורי בתופעת החרמות נדחק הצידה לטובת המלחמה, בשבוע האחרון הנושא המורכב עשה קאמבק עם פרסומה של שיחת וואטסאפ לכאורה בין שתי אמהות, כאשר אחת מהן כותבת כי לא הזמינה את ביתה של חברתה ליום ההולדת של ילדתה - כיוון שזו מעניקה מתנות קטנות מידי בשל קשייה הכלכליים של המשפחה. אתמול (ב') נחשף בתכנית "הצינור" ברשת 13 כי ההתכתבות הייתה מזויפת.

נסרין קדרי לא מרגישה מרומה: רוצה לשפוט לכף זכות

הזמרת נסרין קדרי הגיבה על כך בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה. "האמת שאני ממש בהלם כמו כולם ולא סתם", הודתה קדרי, "עד היום לא שיתפתי את המקרה הזה כאן ולא דיברתי עליו בחוץ אבל באותו יום שזה פורסם לקחתי את זה מאוד קשה". כמו רבים, גם הזמרת החליטה לפעול בנושא ופנתה לאמא בהצעה לעזרה כלכלית, אך האמא סירבה. בסופו של דבר, הסכימה לקחת זוג כרטיסים להופעה.

"היא לא חיפשה מה עוד להוציא ממני ומה עוד לקבל ולכן אני רוצה לשפוט את האישה הזו לכף זכות", סיכמה קדרי, "אני מסכימה ששקר זה אחד הדברים הכי מכוערים שיש אבל אף אחד מאיתנו לא היה רוצה להגיע לנקודה כזו קשה ונמוך בחיים שהוא ממציא סיפור כזה כואב רק כדי לקבל עוד עזרה במצרכים לבית מהסופר החינמי". לסיום, קדרי הבהירה: "אני בוחרת לא להרגיש מרומה - אלא להאמין שהיא באמת הייתה צריכה את העזרה של כולנו ולא ידעה את הדרך".