"הזיה קשה": קורין גדעון שיתפה באירוע הרפואי המלחיץ של בתה

אושיית הרשת קורין גדעון שיתפה את עוקביה ברשת בתקרית רפואית מלחיצה במיוחד שאירעה לביתה - ובנסיעה הבהולה למיון: "ראיתי שזה ממש קשיח, שזה עצם זר, ועוד בעין!"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/02/24 22:03 ט באדר א'

"הזיה קשה": קורין גדעון שיתפה באירוע הרפואי המלחיץ של בתה
אלונה סורוצקין, הבת של קורין גדעון, צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם

אושיית הרשת קורין גדעון שיתפה הערב (א') באירוע רפואי טורד מנוחה ומבהיל במיוחד שאירע לביתה הקטנה, אלונה. "סיפור הזיה, אבל הזיה קשה. אנחנו אחרי, בנס זה נגמר ברוך השם", כתבה בסטורי שפרסמה באינסטגרם שלה.

גדעון שיתפה תמונה של ביתה, והסבה את תשומת לב העוקבים לעין שלה: "רואים שיש לה גולה כזאת מתחת לעין? זה קרה לה לקראת סוף היום ומאותו רגע הייתה דבוקה לגנן שלה, ולא הסכימה להראות לאף אחד מה יש לה".

"הבנתי שזה ממש לא מקרה לרופאת ילדים, טסתי איתה למיון"

כשהאם המודאגת הגיעה, היא ניסתה להבין מה אירע: "לא היה ברור מה בדיוק קרה. היא לא סיפרה ולא נתנה לגעת. ראיתי שזה ממש קשיח, שזה עצם זר, ועוד בעין! לקחתי פיקוד, הבנתי שזה ממש לא מקרה לרופאת ילדים, טסתי איתה למיון", כתבה.

צילום: צילום מסך אינסטגרם

בזמן שהשתיים המתינו לתורן להיכנס לרופאה במיון, הפתיעה אלונה את קורין, כשהצביעה לפתע על הרצפה ואמרה: "היי, הנה החרוז שהיה לי בעין!", קורין ההמומה תיארה את התדהמה שלה: "אני מסתכלת על הרצפה אני רואה את החרוז הזה, ואני רואה שאין לה כלום. מה שהיה לה, הגולה הזאת? נעלמה כלא הייתה. אשכרה הילדה דחפה לעצמה את החרוז הזה לתוך העין. הייתי מאושרת כי בשנייה זה נפתר. אני פשוט בשוק".