מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

ליבי נחימובסקי מתפרקת: "קשה לי מאוד"

המלחמה שפרצה פגשה את ליבי נחימובסקי בתקופה קשה בכל מקרה: אחרי גירושין קשים, נאבקת בנסיון לפרנס את ששת ילדיה. היום היא מתפרקת באינסטגרם: "אין לי מספיק כוח"

חדשות כיפה כיפה 18/02/24 17:45 ט באדר א'

ליבי נחימובסקי מתפרקת: "קשה לי מאוד"
ליבי נחימובסקי עם הפאה, צילום: שגב דהן

שנים לא פשוטות עברו על כוכבת הרשת החרדייה ליבי נחימובסקי: גירושים מתוקשרים מבעלה יעקב אחרי שנים שהיו פאוור קאפל תקשורתי, אינסוף סיפורים סביב הקשר שלה עם הילדים שנפוצו בשלל פלטפורמות והחיים כעת כאם יחדינית לשישה ילדים קטנים. היום (א') העלתה הכוכבת סטורי עם תמונה בוכה, ושיתפה כי היא בקושי מצליחה להחזיק ראש מעל המים.

"מרגישה שאין לי מספיק כוח"

נחימובסקי כתבה: "התחלתי את השבוע בתחושת מועקה כבדה בלב. קשה לי. מאוד. המצב הכואב בעם שלנו, ההתמודדות האישית שלי עם עצמי, עם התמודדות עם הפרנסה כאם עצמאית, כל יום מחדש מביא איתו התמודדויות חדשות, עם הילדים שהם כל עולמי.. מרגישה שאין לי מספיק כוח"

לפני כחודשיים, עם פרסום שמות של עוד חללים שיתפה ליבי ברצון שלה לשמור על אופטימיות ועל שגרת חיים רגילה ככל האפשר, ועל חוסר היכולת שלה לעשות כך עם כל ידיעה חדשה על חייל שנפל כשהגן על מדינתו. "מצד אחד מנסה לשמור על אופטימיות, מצד שני לא מצליחה כשכל פעם מגיעה ידיעה מרסקת על עוד נשמות טהורות שכבר לא איתנו", היא קוראת בכאב, "אי אפשר עוד!".