דרמה בבית המלוכה: "קייט מידלטון יודעת שהגיע הזמן לנתק קשר"

מספר שבועות חלפו מאז ניתוח הבטן שעברה הדוכסית קייט מידלטון, אך השיח עליו לא פוסק. ענבל הוניגמן, אסטרולוגית נפשית מפורסמת, מאמינה שגם אחרי שהדוכסית תשוב - היא לא תחזור לעצמה במלואה

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/02/24 15:49 ט באדר א'

דרמה בבית המלוכה: "קייט מידלטון יודעת שהגיע הזמן לנתק קשר"
קייט מידלטון, צילום: B. Lenoir,Shutterstock

לפני מספר שבועות הדוכסית קייט מידלטון עברה ניתוח בטן מתוכנן, שגרם לה לבטל התחייבויות רבות לפחות עד לאחרי חג הפסחא. אלא שאם בממלכה מצפים לחזרה מלאה לשגרה של מידלטון, זהה לזאת שהייתה לפני הניתוח, יש מי שצופים עתיד אחר לגמרי.

האסטרולוגית ענבל הוניגמן: "זוהי תקופה של פרידה לקייט מידלטון"

ענבל הוניגמן, אסטרולוגית נפשית מפורסמת, שיתפה את התובנות שלה לגבי מה שצפוי לקייט בעקבות החלמתה במגזין "MARCA". "זוהי תקופה של פרידה לקייט", היא טענה, "היא יכולה לראות שחלק מהעבודות וההרגלים שהיו לה, שהיו הגיוניים בעבר, לא הגיוניים יותר, והיא יודעת שהגיע הזמן לנתק כל קשר". לדבריה, קייט תנצל את ההזדמנות כדי להתרחק בהדרגתיות מארגונים שלא מותאמים עד הסוף למטרות שלה.

הדוכסית היא אדם עסוק, גם בלי קשר לתפקידים המלכותיים, וייתכן שתעדיף להתעסק בבילוי עם חברים או בפעילויות אחרות כדי לקחת הפסקה. הממלכה אולי מצפה בכיליון עיניים לשובה של קייט מתקופת ההתאוששות, אך ייתכן שגם כאשר תשוב המצב לא יחזור באופן מלא לקדמותו.