כבר חצי שנה - בלי ששמנו לב: אדוה דדון וידין גלמן מאורסים

העיתונאית אדוה דדון והשחקן ידין גלמן הפכו בשנה החולפת לאחד הזוגות המדוברים ביותר בישראל, האם עכשיו הם התקדמו לשלב הבא? על פי דיווח של ערן סוויסה התשובה היא בהחלט כן

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/02/24 07:53 ט באדר א' | עודכן בתאריך 18/02/24 11:36

כבר חצי שנה - בלי ששמנו לב: אדוה דדון וידין גלמן מאורסים
אדוה דדון, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

במהלך השנה החולפת מתחזקים העיתונאית אדוה דדון והשחקן ידין גלמן זוגיות נוצצת ומדוברת, אך האם השניים התארסו בשקט בחודשים החולפים? לפי העיתונאי ערן סוויסה התשובה היא בהחלט כן. בידיעה שפרסם בעיתון "ישראל היום" כותב סוויסה כי לפי גורמים במערכת חדשות 12 בה עובדת דדון, היא עונדת בחודשים האחרונים טבעת אירוסים.

סוויסה מוסיף בדיווח כי השניים התארסו עוד קודם למלחמה וכי בגלל המצב הם מעדיפים לשמור על כך בשקט. כזכור, גלמן עצמו נפצע קשה במהלך הלחימה עם פתיחת המלחמה אך בהמשך שב לאיתנו וגם בימים אלה הוא ממשיך בשיקום במקביל לקידום הקריירה שלו כשחקן.

אדוה דדון, מאורסת?

אדוה דדון, מאורסת? צילום: Tomer Neuberg,Flash90

"אשת חלומותיי, הגיבורה שלי"

דדון עצמה הייתה לצידו כל העת במהלך פציעתו ואף חגגה את יום הולדתה במהלך אישפוזו, גלמן כתב לה אז: "אדוה שלי, שני דברים עיקריים למדתי מאז שהכרנו - מה היא אהבה ומה זה אושר. תודה שבאת איתם לחיי. בצל המלחמה שבה העולם רואה את הגבורה והכוח שלך". גלמן המשיך ואיחל לבת זוגתו, "יום הולדת שמח אשת חלומותיי, הגיבורה שלי, המושא להערצה שלי, הדבר הכי טוב שקרה לי בחיים. אני אוהב אותך מהיום שפגשתי אותך".

ידין גלמן

ידין גלמן, מרגש. צילום: Jerry Meyer