קייט מידלטון בהלם: המהלך של הנסיך הארי בדרך לארמון המלוכה

לאחר הריב המתוקשר עם אביו ונטישת ארמון המלוכה, האם הנסיך הארי בדרך חזרה לתפקיד רשמי? על פי עיתון ה"טיימס" הבריטי התשובה היא כן, הרקע: מחלת הסרטן של המלך צ'ארלס

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/02/24 22:09 ח באדר א'

קייט מידלטון בהלם: המהלך של הנסיך הארי בדרך לארמון המלוכה
מידלטון והארי, הנסיך חוזר לארמון?, צילום: Mr Pics,Shutterstock

כבר כמה שנים שהנסיך הארי וארמון המלוכה הבריטי נמצאים בסכסוך מתוקשר, סכסוך שהגיע לשיא עם עזיבתו הרשמית של הנסיך את הארמון, עזיבת האי הבריטי ופרסום הספר בו חשף סודות וריכולים מהבית. אך האם חלה תפנית ביחסים בין הנסיך ובית המלוכה?

על פי דיווח בעיתון ה"טיימס" הבריטי, הסוכס מסאסקס מוכן לחזור לתפקיד רשמי וזאת על רקע מחלת הסרטן בה לקה המלך צ'ארלס. על פי העיתון הנסיך והמלך המסוסכים ניהלו לאחרונה מספר שיחות אותם הגדירו כ"חילופי דברים חמים" כשלאחריהם החליט הארי לשוב לתפקיד מלכותי וכי פניו לפיוס עם משפחתו.

המלך צ

המלך צ'ארלס, ישלים עם בנו? צילום: shutterstock

למרות השיפור ביחסים, המהלך של הארי ומייגן

אחרי הניתוח המורכב של הדוכסית קייט מידלטון והגילוי על מחלת הסרטן של המלך צ'ארלס, התעוררה לאחרונה סערה חדשה מבית היוצר של הנסיך הארי ובת זוגו מייגן מרקל. הארי ומרק, החליטו בטיימינג מפתיע במיוחד, להשיק אתר אינטרנט חדש.

באתר שנקרא "Sussex.com" הזוג תיאר את עצמם כ"הדוכסים מסאסקס". כשהמלכה אליזבת' הייתה בחיים, היא אסרה עליהם לעשות זאת בעקבות התנתקותם מבית המלוכה וביקשה מהם למתג עצמם מחדש, אך כעת החליטו להשתמש בתואר בכל זאת