עקיבא תורג'מן סיים מילואים של 133 ימים: "תקופה ששינתה את חיי"

הזמר הסרוג חתם מילואים ארוכים בגבול הצפון בפוסט מרגש: "החזרה הזו הביתה היא ברגשות מעורבים כי לא קל להיפרד מהמשפחה הלוחמת, האחים בדם מהפלוגה ומהמחלקה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/02/24 09:52 ז באדר א'

עקיבא תורג'מן סיים מילואים של 133 ימים: "תקופה ששינתה את חיי"
עקיבא תורג'מן, צילום: מעיין שטהל

עקיבא תורג'מן, אחד מהזמרים הסרוגים המצליחים ביותר, גויס למילואים כמו רבים מהישראלים. הוא לחם בגבול הצפון מאז יום הטבח הנורא, ואמש (ה') שוחרר לביתו. בפוסט נרגש באינסטגרם כתב הזמר: "ברוך השם עכשיו זה רשמי- הביתהההה!!".

"תודה להשם יתברך שחזרתי הביתה בשלום ובבריאות"

"133 ימים אני מדמיין מייחל ומתפלל לרגע הזה תקופה כל כך ארוכה, זה לא באמת נתפס", כתב תורג'מן. "עכשיו הזמן שלכם, צורית והילדים המתוקים וגיבורים שלי בבית שהחזקתם חיים שפיות אהבה ושמחה אל מול חזית של התמודדויות בלתי נגמרות. אני אסיר תודה לכם".

הזמר הוסיף: "תודה להשם יתברך שחזרתי הביתה בשלום ובבריאות. החזרה הזו הביתה היא ברגשות מעורבים כי לא קל להיפרד מהמשפחה הלוחמת, האחים בדם מהפלוגה ומהמחלקה - תודה לכם שסבלתם אותי ואת השיגעונות שלי. זו תקופה ששינתה את חיי בכל כך הרבה מובנים לימדתם אותי מהי חברות ורעות אמיתית ארוץ אתכם לאש בכל מצב. אני כבר מתגעגע".

מבחינתנו המשימה עוד ממש לא הושלמה

"ויש עוד עניין חשוב: מבחינתנו המשימה עוד ממש לא הושלמה ויש עוד עבודה רבה בדרך למיגור האויבים שלנו, להשבת החטופים שלנו, עד הניצחון! נחדש כוחות ואנחנו מוכנים לכל משימה שתבוא, אנחנו זוכים לכתוב בעצמנו את ההיסטוריה. הגאולה בפתח, עם ישראל חי", סיים.