נוכל הטינדר נפרד: "לנצח תישארי בליבי"

בת זוגתו לשעבר של סיימון לבייב הלכה לעולמה בגיל 26 בלבד ונסיבות מותה טרם נחשפו. נוכל הטינדר ספד לה: "לא מאמין שאת לא פה, לנצח תישארי בליבי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/02/24 21:40 ו באדר א'

נוכל הטינדר נפרד: "לנצח תישארי בליבי"
נוכל הטינדר, סיימון לבייב, צילום: Avshalom Sassoni,Flash90

סיימון לבייב פרץ לחיינו עם הדוקו "נוכל הטינדר" ששודר בנטפליקס ועימו הוא מזוהה. אמש (ד') נודע כי פולינה צארנקובה, מי שהייתה בת זוגתו בין השנים 2018-2022 הלכה לעולמה באופן מפתיע בגיל 26. לבייב ספד לה בסטורי שהעלה לאינסטגרם: "אני לא מאמין שאת אינך, לנצח תישארי בליבי". פולינה, זוגתו של לבייב עד לפני שנתיים הייתה דוגמנית ממוצא רוסי והיא ביקרה את סיימון מספר פעמים בישראל.

"פולינה מעולם לא אמרה מילה נגדי"

סטורי נוסף שהעלה נוכל הטינדר הבהיר כי פולינה לא השתתפה בתוכנית. "לצערי, אני שומע הרבה
פייק ניוז, אז בואו נבהיר את הדברים" פתח לבייב. "פולינה מעולם לא השתתפה בסרט, או בתוכנית כלשהי, ומעולם לא אמרה מילה נגדי". לבייב תקף את משתתפות "נוכל הטינדר": "נגד השקרניות והשחקניות שהשתתפו בו כבר הגשתי תביעה ב-2019".

סיימון לבייב

סיימון לבייב צילום: Avshalom Sassoni,Flash90

כזכור במהלך הסדרה שבה כיכב לבייב, הוצגו חמש נשים שונות שטענו כי הונה אותן בשיטות מתוחכמות כדי לגזול את כספן. בשנת 2012 הועמד לבייב לדין אך מאז הצליח לחמוק מהארץ מספר פעמים באמצעות דרכונים מזויפים. לבייב הוסגר לישראל בסופו של דבר בשנת 2019 לאחר שהוכרז בר הסגרה על ידי בית המשפט ביוון וזאת בגין עבירות מרמה, זיוף, התחזות, גניבה, השארת ילד בלא השגחה ראויה, ועבירות נוספות.