עמית סגל פרגן ל"ארץ נהדרת" וחטף אש: "תתבייש"

אחרי המערכון הפוגעני כלפי הציבור החרדי בתכנית הסאטירה של קשת 12, כולם ציפו לתגובה של העיתונאי הסרוג. דווקא אז הוא החליט לשתף באינסטגרם שלו סרטון מתוך התכנית - וחטף אש: "הכריחו אותך לקדם אותם?"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/02/24 17:24 ו באדר א'

עמית סגל פרגן ל"ארץ נהדרת" וחטף אש: "תתבייש"
עמית סגל, צילום: Chaim Goldberg,Flash90

מערכון של ארץ נהדרת ששודר אמש (ד') סביב נושא גיוס חרדים מעורר סערה. סצנת הפתיחה היא של צמד מודיעי נפגעים הדופקים על דלתה של משפחה חרדית, כשהחרדי שפותח את הדלת חשב שמגייסים אותו אך לבסוף מתברר כי המודיעים טעו בכתובת. המערכון המדובר הצליח להרתיח את הצופים, שלא חסכו את דעתם, וגם עיתונאים שונים וביניהם רן בוקר ומוריה אסרף וולברג. לעומתם עמית סגל, עיתונאי סרוג שמככב באותו הערוץ, נמנע מלהגיב.

עמית סגל שיתף סרטון של ארץ נהדרת: "הכריחו אותך לקדם אותם?"

בעוד העם מחכה בקוצר רוח לתגובה כל שהיא מצד סגל, העיתונאי בחר דווקא להתעלם מהמערכון המדובר ולפרגן לקטע אחר מהתכנית ששודרה אתמול, בו הופיעו קטעים שלו. סגל שיתף את הסרטון בחשבון האינסטגרם הפרטי שלו, תייג את "ארץ נהדרת", וכתב: "ברוכים הבאים לחוות החיות". עוקבים רבים דרשו לדעת בתגובות את דעתו על המערכון, אך היו לא מעט שתקפו אותו.

"פעם ראשונה שדילגתי על פוסט של עמית סגל בלי לייק", כתב אחד העוקבים האדוקים, "מי נותן לחארות מארץ מפלגת במה?". מגיבים אחרים הצטרפו: "אני בהלם שאתה נותן לתוכנית הזאת במה", "לא ציפיתי ממך לזרום איתם אחרי מה שהיה אתמול, תתבייש אחי", "עמית, תפסיק כל פעם להתחנף לאפסים האלה, זה דוחה", וגם: "הכריחו אותך לקדם אותם? מי שבשם הסאטירה מוכן ללעוג ככה בצורה מבישה ולהמשיך לפלג, גם הבדיחה הכי מצחיקה תהיה עצובה מאוד".

"תתבייש שלא אמרת כלום על המערכון עם החרדים"

רוב המגיבים דרשו מסגל להביא את תגובתו ולהגן על הציבור החרדי, לאחר המערכון שפגע בו באופן אישי. "תתבייש שלא אמרת כלום", כתבה אחת המגיבות. ובכל זאת, היו גם מי שניסו להבין את סגל. "לפחות בזה הם קלעו", כתבה אחת המגיבות, אך הוסיפה: "לעומת הסרטון המזעזע שעשו אתמול".