מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

אביב אלוש כתב לפני שנה וחצי פוסט על הפלשתינים: "התמכרנו לשקט"

לפני שנה וחצי אביב אלוש התעצבן על קמפיין שקרא לחיים משותפים וכתב פוסט שכשקוראים אותו במבט לאחור, אי אפשר שלא להצטמרר: "כולנו עמוק בפנים יודעים את זה אבל מעדיפים לשמור על השגרה והשקט הדמיוני שאנחנו חיים בו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/02/24 22:05 ה באדר א'

אביב אלוש כתב לפני שנה וחצי פוסט על הפלשתינים: "התמכרנו לשקט"
אביב אלוש, צילום: טל עבודי

הזמר והשחקן אביב אלוש כבר לא יכול לעצור את הכעס, היום (ד') הוא הקפיץ בסטורי שלו פוסט שכתב לפני שנה וחצי. את הפוסט כתב כשהושק קמפיין שקרא לחיים משותפים לצד הפלשתינים עם דגלי ענק של מדינת ישראל ושל פלשתין על עזריאלי.

אלוש כתב על הפוסט: "אם לא הבנתם כשהכתובת כל הזמן על הקיר אז נשים לכם את זה על הבניין" ואז העלה סטורי נוסף בו הוסיף "בעלי המחלוקת והשנאה עדיין כאן אבל לא לעוד הרבה זמן". הפוסט המדובר עליו הדיב אלוש מתייחס באמת לאותו הקמפיין לפני שנה וחצי.

"זאבים בתחפושות של כבשים"

חזה את העתיד? אלוש אז כתב: "קו אדום מאוד נחצה היום בתחפושת תודעתית מהונדסת היטב שתשאיר אותנו עדיין נינוחים על הספה (כי ככה מרדימים אותנו) כדי שנגיע למצב שנגיד יאללה מה כבר קרה? כולה דגל. אבל הדגל הזה לא מאמין בקיומינו בארץ ישראל וקיומינו בכלל. ושלא יספרו לכם סיפורים. כי בסיפור שאנחנו נמצאים בו זה "זאבים בתחפושות של כבשים" כזכור, אלוש כתב את הדברים הרבה לפני השבעה לאוקטובר.

עוד כתב אז, בפוסט שנראה כאילו נלקח מעוטף עזה אחרי הזוועות: "כל מי שמניף את הדגל וזה רק מהשנים האחרונות גם חוגג ושמח בליבו כשיש פיגועים ונרצחים וכדומה וחולם על הרגע שלא נהיה פה. והאבסורד הוא שכולנו עמוק בפנים יודעים את זה אבל מעדיפים לשמור על השגרה והשקט הדמיוני שאנחנו חיים בו. ממש כמו בן אדם מעשן שיודע שזה מזיק לו והורג אותו ומסוכן לו אבל לא יכול להפסיק. ככה זה. עד שמתעוררים".