העיתונאית הסרוגה על כתב "הארץ": "בזכותו הצלחנו לעבור את הערב הקשה"

העיתונאי ג'וש בריינר המשרת במילואים כמודיע נפגעים הועלה לדרגת רב סרן. העיתונאית עפרה לקס ששכלה את בנה נוה בתחילת המלחמה שיתפה איך היה זה שהודיע לה על נפילת בנה וכתבה: "תבורך ג'וש, שתזכה לבשר רק בשורות טובות"

חדשות כיפה חדשות 14/02/24 11:35 ה באדר א'

העיתונאית הסרוגה על כתב "הארץ": "בזכותו הצלחנו לעבור את הערב הקשה"
עיתון הארץ, צילום: Hmbr, cc-by, ויקיפדיה

העיתונאי הוותיק ג'וש בריינר משמש בימים רגילים ככתב המשטרה של עיתון "הארץ", אך בימים אלה של המלחמה הוא משמש כמודיע נפגעים במערך הנפגעים של צה"ל. בתפקידו, משמש בריינר בתפקיד הרגיש של הודעה למשפחות הנופלים על נפילת מקורביהם. לאחרונה הועלה בריינר בדרגה וקיבל את דרגות רב סרן. העיתונאי עקיבא נוביק פרסם את תמונתו וכתב: "מעתה אמרו: רב סרן במיל' ג'וש בריינר".

"אין לי מילים עפרה. תמיד תהיו בלב שלי"

מי שהגיבה לתמונה היא העיתונאית עפרה לקס שכזכור, שכלה את בנה נוה, לוחם סיירת מטכ"ל במהלך קרבות ה-7 באוקטובר. לקס כתבה: " ג'וש היה זה שדפק לנו בדלת והודיע שנוה שלנו נהרג. בזכותו ובזכות הקצין שהיה איתו (שלצערי אינני זוכרת את שמו) הצלחנו לעבור את הערב הקשה ההוא".

ג

ג'וש בריינר, הועלה לדרגת רב סרן צילום: CC BY-SA 4.0, wikipedia, דוד שי

לקס מוסיפה על הדרך בה התנהל בריינר באותו ערב קשה וכותבת: "ליווי כל כך עדין ומתחשב, מילים במקום ובמינון הנכון ואינסוף עדינות. תבורך ג'וש, שתזכה לבשר רק בשורות טובות, השם ישיב לך כגמולך הטוב. תודה". בריינר עצמו הגיב לה וכתב: "אין לי מילים עפרה. תמיד תהיו בלב שלי".