מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

מעיין אדם עלתה לקבר אחותה וגילתה שהוא נעול: "אני בסך הכל יושבת לידה"

מעיין אדם רצתה לעלות בשבת לקבר אחותה מפל, שנרצחה ב-7 לאוקטובר, וגילתה כי השער לבית הקברות היה נעול. אשת התקשורת הגיבה בפליאה: "אסור להתאבל בשבת?"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/02/24 11:23 ה באדר א'

מעיין אדם עלתה לקבר אחותה וגילתה שהוא נעול: "אני בסך הכל יושבת לידה"
מעיין אדם בזירת הטבח, צילום: אינסטגרם

מעיין אדם רצתה לעלות בשבת האחרונה לקבר אחותה מפל, שנרצחה ב-7 לאוקטובר, וגילתה שבית הקברות היה נעול. בסטורי שהעלתה בחשבון האינסטגרם שלה, אדם התפלאה: "אני בסך הכל יושבת לידה, אסור להתאבל בשבת?" בהמשך טענה כי זה מכעיס אותה שאין לה גישה לקבר אחותה בשבת.

מעיין אדם: "עשינו לה מצבה יפה"

לאחר טקס גילוי המצבה של אחותה, כתבה אדם: "עשינו לה אחת יפה כמוה, שאי אפשר לא לעצור ולהסתכל כשעוברים על ידה, כמו שכולם היו מסובבים את הראש אחריה". אשת התקשורת התייחסה לכאב השכול של אימא וכתבה: "היום הזה מוקדש לאמא שלי ולכל האימהות שבמקום לעצב לילדים שלהם את הבית ולקנות להם עציץ ולסדר ולתקתק, הם מעצבות מצבות ושותלות פרחים עצובים".

מעיין אדם

מעיין אדם, צילום: שי פרנקו

הפסיקה עם שיתופי הפעולה באינסטגרם

כזכור, רק החודש אשת התקשורת הודיעה לעוקביה כי לא תעשה יותר שיתופי פעולה ממומנים. "היום יעלה פה קוד קופון MAAYAN בפעם האחרונה בחיים, וזה יהיה השת"פ האחרון באינסטגרם", הודיעה אדם, "סוף תקופה שנמשכה 5 שנים ולא תהיה עוד". אם זה לא מספיק, אדם החליטה למחוק את כל הסטוריז ששמרה בהיילייט, מלבד בודדים שקשורים לחייה האישיים.