אשת התקשורת חוזרת לאולפנה: "השסע בחצאית שלי לא קרע את עם ישראל"

מירי מיכאלי עברה ליד האולפנית בתל אביב בה למדה, ונזכרה במשפטים הקשים שנאמרו לה: "לא שסע בחצאית הוא שקורע את עם ישראל, עם ישראל עלול לקרוע את עם ישראל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/02/24 10:13 ה באדר א'

אשת התקשורת חוזרת לאולפנה: "השסע בחצאית שלי לא קרע את עם ישראל"
מירי מיכאלי, צילום: לירן מור

מירי מיכאלי, אשת תקשורת שגדלה בבית דתי, כבר דיברה בעבר על האולפנה בה למדה - שגרמה לה דווקא להתרחק מהדת. "אתמול עברתי ליד המוסד שבו גדלתי ועליו התגברתי, וזה עורר בי לא מעט רגשות", שיתפה הבוקר (ד') בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה, לצד תמונה עם האולפנה המדוברת: אולפנית בני עקיבא בתל אביב. "למען הסר ספק", ביקשה להוסיף, "בני עקיבא זאת תנועת נוער מופלאה שעיצבה את מי שאני במובנים רבים".

מירי מיכאלי נזכרה במורות שהעירו לה על השסע והעבירה מסר לבנות הצעירות

ובכל זאת, מיכאלי לא יכולה הייתה לשכוח את המשפט ששמעה בהיותה תלמידה צעירה, בת אולפנה: "מיכאלי, השסעים שלך קורעים את עם ישראל!", נאמר לה אז. בסטורי נוסף היא ביקשה להעביר מסר לבנות אולפנה ששומעות את אותם המשפטים גם כיום, שנים אחרי, עם הדברים שהייתה רוצה לומר למירי בת ה-13. "מתוקה, את בסדר גמור. הלב שלך הוא מה שחשוב. לא שסע בחצאית הוא שקורע את עם ישראל, עם ישראל עלול לקרוע את את עם ישראל".

מיכאלי הוסיפה מנסיונה האישי: "וכשתגדלי, ואולי כבר עכשיו, את יכולה - בדרכך הצנועה שלא קשורה בבגד כזה או אחר - לחבר", וסיכמה: "סנטר למעלה, חמודה. את בסדר גמור. זה לא עלייך".