דרמה בבית המלוכה: "הולכת להיות להם בעיה רצינית - מדהים כמה הם עיוורים"

בזמן שהמלך צ'ארלס מתמודד עם מחלת הסרטן והדוכסית קייט מידלטון מתאוששת מניתוח בטן, הנסיך הארי ואשתו מייגן מרקל יצאו במהלך חריג והשיקו אתר חדש - בניגוד לבקשת המלכה אליזבת' המנוחה

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/02/24 15:37 ד באדר א'

דרמה בבית המלוכה: "הולכת להיות להם בעיה רצינית - מדהים כמה הם עיוורים"
הנסיך הארי ומייגן מרקל, צילום: lev radin,Shutterstock

משפחת המלוכה הבריטית עוברת תקופה לא פשוטה. אחרי הניתוח המורכב של הדוכסית קייט מידלטון והגילוי על מחלת הסרטן של המלך צ'ארלס, כעת סערה חדשה מסעירה את הארמון - הפעם מצד הנסיך הארי ואשתו מייגן מרקל, שבחרו לעבור לארצות הברית ולהתנתק מבית המלוכה. כעת החליטו השניים, בטיימינג מפתיע במיוחד, להשיק אתר אינטרנט חדש.

הארי ומייגן עושים צרות: "זה פשוט מדהים כמה הם עיוורים לחוסר הטקט במהלך שכזה"

באתר שנקרא "Sussex.com" הזוג תיאר את עצמם כ"הדוכסים מסאסקס". כשהמלכה אליזבת' הייתה בחיים, היא אסרה עליהם לעשות זאת בעקבות התנתקותם מבית המלוכה וביקשה מהם למתג עצמם מחדש, אך כעת החליטו להשתמש בתואר בכל זאת. האתר החדש מציג את פועלו של הזוג, כולל סקירה של הקריירה הצבאית וההומניטרית של הארי וכן קריירת המשחק ופעילות ההסברה של מייגן.

באתר הדיילי מייל פורסם, על פי מקורבים יודעי דבר, כי המלך של השניים הצליח לעורר זעם רב בממלכה, ועלול לייצר דרמה חדשה שרק תעמיק את השבר בבית המלוכה. "העובדה שנראה כי הם בחרו במהלך שכזה כדי לקדם את עצמם מבחינה עסקית עלולה לעורר תלונות מצד בית המלוכה", אמר אחד המקורות, "הולכת להיות להם בעיה רצינית בשימוש בתואר 'הסאסקס', זה תואר מלכותי ואם יהיה אפילו רמז לשימוש מסחרי בו מצדם יסגרו להם אותו. זה פשוט מדהים כמה הם עיוורים לחוסר הטקט במהלך שכזה".

מקורב אחר לזוג המלכותי ביקש דווקא לצאת להגנתם, והוסיף: "הנסיך הארי ומייגן הם הדוכסים מסאסקס. זאת עובדה".