בר רפאלי זועמת: "אני ממש מקווה שתתפכחי ותתנצלי"

התכתבות מזעזעת בין שתי אימהות הצליחה לזעזע את הרשת כולה. בשיחת הוואטסאפ שפורסמה אחת האימהות הבהירה לשנייה שבתה לא מוזמנת למסיבת יום ההולדת, כי היא לא מביאה מתנה מספיק יקרה | דניאל גרינברג: "אני מתביישת בנשים כמוך"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/02/24 13:47 ד באדר א'

בר רפאלי זועמת: "אני ממש מקווה שתתפכחי ותתנצלי"
בר רפאלי, צילום: Hadas Parush, פלאש 90

התכתבות מחרידה בין שתי אימהות בוואטסאפ, כשאחת מהן מסבירה לשנייה מדוע הבת שלה לא מוזמנת למסיבת יום ההולדת שהיא מארגנת ("לא מביאה מתנות ואוכלת כמו חזירה") הצליחה לזעזע את הרשת. אין מי שקרא את ההתכתבות הזו וליבו לא נחמץ מהיחס המשפיל והאמירות המזעזעות. "יש לי צמרמורת", כתבה הדוגמנית בר רפאלי בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה, "אמן אמן אמן שהאמא הזו עוקבת אחריי ותראה את זה".

ההתכתבות המזעזעת: "הבת שלך לא מביאה מתנות ואוכלת כמו חזירה"

בר רפאלי נחרדה מההתכתבות: "את צריכה להתבייש בעצמך"

רפאלי המשיכה וכתבה: "את צריכה להתבייש בעצמך. את עושה את זה מ'טוב לב'? חצופה! אני לא מאמינה שיש ילדים שיסתובבו בעולם עם הערכים האלו. תלמדי את הבת שלך שכולם שווים! תלמדי אותה לחזק את החלש, להעצים את מי שבצד, לתת את אותו הכבוד גם למי שלא במעמד שלך". לסיום ייחלה: "אני ממש מקווה שתתפכחי. ותתנצלי. ותלמדי אהבת חינם".

גם דניאל גרינברג, בלוגרית ובת זוגו של הזמר אייל גולן, הגיבה על המקרה. "אני בהלם", הכריזה, "נשרף לי הלב. תקראו, לא להאמין!", שיתפה את ההתכתבות. "איפה הלב שלך? לומר דבר כזה? איפה יכולת ההכלה שלך וההבנה שלך כלפי הסיטואציה? מהמקומות האלה ילדים מפתחים חרם. אני לא יודעת מי את ולא רוצה לדעת, אבל את צריכה להתבייש, ואני מתביישת בנשים כמוך".

אילנית לוי: "אין לי מילים, יש לי בחילה"

נטלי דדון לא רק הזדעזעה, אלא גם יצרה קשר עם אותה האמא מההתכתבות ושיתפה על כך בסרטון בחשבון האינסטגרם שלה, בו היא קוראת לשים דגש על הניצוץ בכל אחד ולא על חשבון הבנק. "אין מילים", הוסיפה מגישת הטלוויזיה אילנית לוי בסטורי משלה, "יש לי בחילה".

רונה לי שמעון: "מרגישה בושה על אובדן ערכים"

גם השחקנית רונה לי שמעון זעמה. "העצבים והכעס והעצב שעוברים לי בגוף עכשיו", שיתפה, "אני קוראת את ההתכתבות הזאת ואני מרגישה בושה על אובדן ערכים, וחמלה. כנראה שיש אמהות שצריכות להתבייש מאוד, וזאת לא האמא המדהימה שעובדת בשלוש עבודות. אני איתך!".