פגיעה ברגשות הציבור: ההליך נגד גיל תמרי בעקבות האמירה המזעזעת

אחרי שהאמירה של עיתונאי ערוץ 13 הצליחה לעורר סערה ברשתות החברתיות ולהוביל להשעייתו מהערוץ, כעת הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו פותחת בהליך הפרה לכאורה בעקבות האמירה בשידור

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/02/24 10:36 ד באדר א'

פגיעה ברגשות הציבור: ההליך נגד גיל תמרי בעקבות האמירה המזעזעת
גיל תמרי, צילום: חדשות 13, צילום מסך

ברקע המשא ומתן התקוע בין ישראל לחמאס, כתב חדשות 13 גיל תמרי תקף את ראש הממשלה בחריפות במהלך משדר חדשות 13 וטען כי נתניהו מעוניין במות החטופים. "אני אמרתי כבר לפני יותר מחודש, לנתניהו אין תמריץ לשחרר את החטופים, הוא רוצה את כולם מתים מהסיבות שלו, שיהיו קדושים מעונים" אמר תמרי. ברשת 13 החליטו להשעות אותו בעקבות הדברים, וכעת מגיע גם הצעד של הרשות השנייה.

צפו באמירה של גיל תמרי:

הרשות השנייה פתחה בהליך הפרה לכאורה

בעקבות האמירה המזעזעת, הרשות השנייה פתחה בהליך הפרה לכאורה לרשת 13. ההפרה לכאורה התייחסה לפגיעה ברגשות הציבור, ביניהם תומכיו של נתניהו.

תמרי כבר התנצל בשידור חי: "אני רוצה לחזור בי ממשפט שאמרתי וממנו השתמע כי ראש הממשלה נתניהו רוצה במותם של החטופים. למרות הביקורת המאוד קשה שיש לי על נתניהו ועל הממשלה שלו ומבלי לגרוע מהביקורת הזו, בחירת המילים שלי הייתה מאוד מאוד לא מוצלחת. אני לא חושב שנתניהו רוצה במותם של החטופים ואני מצר על הדברים". למרות ההתנצלות, הסערה ברשתות החברתיות המשיכה.