יהורם גאון מסרב לחגוג: "הלב לא פנוי היום"

הזמר המצליח כתב על חגיגות יום המשפחה ותהה על עשרות המשפחות בישראל שנפגעו כתוצאה מהמלחמה וטבח השביעי באוקטובר. "הלב הקולקטיבי של כולנו צריך לחוש בכל מאודו רגע מיומה של משפחה שנצטרפה למשפחת השכול"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/02/24 14:27 ב באדר א'

יהורם גאון מסרב לחגוג: "הלב לא פנוי היום"
יהורם גאון, לא חוגג, צילום: David Cohen/Flash90

בשבוע שעבר חל יום המשפחה אך עבור הזמר יהורם גאון השנה, בעקבות המצב הוא לא יכול היה לחגוג. בפוסט שהעלה לפייסבוק כותב הזמר יהורם גאון: "די לחשוב רגע על השביעי בחודש הנורא ההוא, כמה משפחות שבינינו לא ירצו לזכור את היום הזה, את השנה הזאת בה נתרסקו לרסיסים, ואיזה זיכרונות אימים יישמרו בליבם שלא ירצו להעביר הלאה לדורות הבאים".

"משפחות שחיות בסיוט אימתני, על כי בן או אח אבא או אמא או אחות, נמצאים עדיין במנהרות בחושך ובטחב ואי אפשר להושיט להם יד מחלצת או תומכת, מי ירצה לזכור את הבלהה הזאת" הוא תוהה ומוסיף: "וכמה משפחות לא ישכחו לעולם את הנקישה בדלת?".

"ביום המשפחה הזה, ננסה כולנו להיות אחים"

"הלב לא פנוי היום לחגיגות של הרמוניה משפחתית" כותב גאון, "הלב הקולקטיבי של כולנו צריך לחוש היום בכל מאודו רגע מיומה של משפחה שנצטרפה למשפחת השכול, הלב הקולקטיבי שלנו צריך ביום הזה לחוש שניה אחת מן העובר על המשפחות הנעות בין אין ליש, באין אונים משווע וחוסר ידע על אהוביהן שבמחשך הגהינומי. ביום המשפחה הזה, ננסה כולנו להיות אחים".