נרקיס מודה: אני מפחדת שלא אספיק להתאהב עד מעל לראש

הזמרת הדתייה לא מהססת להודות בקשר העמוק שלה עם בורא עולם, וגם, בכנות בלתי מתפשרת ברשתות החברתיות, היא מגלה מה מפחיד אותה: "שלא יסתיים המסע שלי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/02/24 11:01 ב באדר א'

נרקיס מודה: אני מפחדת שלא אספיק להתאהב עד מעל לראש
נרקיס, צילום: טל עבודי

הזמרת היוצרת נרקיס ידועה בקשר העמוק שלה לבורא עולם, שבא לידי ביטוי לא פעם בשירים שהיא כותבת. במסגרת פעילות שאלות ותשובות בחשבון האינסטגרם שלה, נשאלה נרקיס, לא בפעם הראשונה יש לציין, באיזה מקום דתי היא עומדת, וכך היא השיבה: "אני דתייה, אולי קצת שונה בנוף אבל דתייה ששרופה על השם. אני מאמינה שהוא רוצה שנעוף על עצמנו ונחגוג את החיים, ולא, לא הורדתי את כיסוי הראש. אני לפעמים הולכת עם פאה שזה כמו כיסוי ראש".

נרקיס מפחדת שלא תספיק להתאהב על מעל הראש

העוקבים הרבים גם ביקשו לדעת מה מפחיד אותה, ועל כך ענתה בכנות נוגעת ללב: "שלא יסתיים המסע שלי עד ש...שאני אספיק להגיד את כל המילים שרציתי להגיד, שאני אחיה עד הסוף בכל רגע ורגע, שאני אתאהב עד מעל הראש, שאני אזכה להשפיע עם המוזיקה שלי על העולם כולו, שתמיד אזכור שאני חלק קטן משלם גדול, שתמיד אשאר נאמנה לעצמי ולבורא". הזמרת גם הבטיחה שהאלבום החדש עומד לצאת, "מבטיחה שההמתנה עליו משתלמת, ואת העבודה המדויקת עליו. סמכו עלי, אנחנו הולכים להתאהב מחדש. מתרגשת".