אסי עזר: 10 שנים אנחנו עושים את "הכוכב הבא" - פעם ראשונה שזה קרה

מנחה "הכוכב הבא" ערך פעילות שאלות ותשובות בחשבון האינסטגרם שלו ונשאל על הפדיחה הגדולה בגמר התכנית: "10 שנים אנחנו עושים את הכוכב הבא, ובפעם הראשונה תקלה. קורה, מבאס, נקסט"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/02/24 10:49 ב באדר א'

אסי עזר: 10 שנים אנחנו עושים את "הכוכב הבא" - פעם ראשונה שזה קרה
אסי עזר בהשקת הסדרה "מתוקים", צילום: אור גפן

בתום ערב ארוך ודרמטי הסתיימה התוכנית הכוכב הבא כשבסיומה הוכרזה הזמרת עדן גולן שמי שתייצג את ישראל באירוויזיון הקרוב בשבדיה. במהלך הגמר נרשמו אירועים רבים ורגעים משעשעים ומרגשים. בהפקה ביקשו להנציח את מתמודד התוכנית רס"ן שאול גרינגליק שנפל בעזה במהלך המלחמה, אך רגע מביך במיוחד נרשם לקראת סוף השידור ורגע לפני ההכרזה על הזוכה כשבמקום הקטע עם משפחת גרינגליק שודר בטעות קטע אחר של מאחורי הקלעים של ההפקה.

בקטע ששודר נשמעת מפיקה בתוכנית צועקת לעבר הבמה ותוהה מדוע לא הדליקו מיקרופונים, צמד המנחים אסי עזר ורותם סלע השתתקו ובאולם השתררה שתיקה מביכה שנגדעה רק אחרי מספר שניות - אז יצאה התוכנית להפסקת פרסומות.

אסי עזר: "קורה, מבאס, התבאסנו, נקסט"

במהלך פעילות שאלות ותשובות שערך עזר בחשבון האינסטגרם שלו, הוא נשאל על התקרית. "במקום לחזור לביצוע של משפחת גרינגליק המדהימה, הכניסו בטעות את החזרה שצולמה איתם", הסביר, "לא נורא, קיבלתם הצצה לכמה מורכב זה שידור חי. 10 שנים אנחנו עושים את הכוכב הבא, ובפעם הראשונה תקלה. קורה, מבאס, התבאסנו, נקסט".