"היא רצתה ואני לא": אייל ברקוביץ' חשף מה גרם לפרידה

אחרי המעבר המתוקשר לרשת 13, התייצב ברקוביץ' לראשונה מול המצלמות והסביר מה גרם למעבר לערוץ המתחרה. וגם: הלקח העיקרי שלו מה-7 באוקטובר: "אין סיכוי שאני הולך לריב עם בחור חרדי באולפן"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/02/24 08:22 ב באדר א'

"היא רצתה ואני לא": אייל ברקוביץ' חשף מה גרם לפרידה
אייל ברקוביץ', מהמגרש למסך, צילום: Flash90,Flash90

אחת הסיבות למעבר המתוקשר של אייל ברקוביץ' מ"קשת 12" ל"רשת 13" היה הסכסוך המתוקשר שלו עם המגישה שלצדו אופירה אסייג. לפני שהוא מתחיל את שידוריו בערוץ, התראיין ברקוביץ' לראשונה על המעבר המתוקשר והסיבר מה גרם לפרידה מאסייג והמעבר לערוץ המתחרה.

"רבנו והחלטתי שאני לא חוזר יותר לתוכנית"

"אני ואופירה 18 שנה ביחד, מתוך זה רבנו 8 שנים" הוא אמר לנטע לי שם טוב, "יש בינינו כל הזמן חיכוכים כמו בני זוג נשואים. אני עזבתי את התוכנית כי מיציתי" הסביר. בהמשך הוסיף: "רבנו היה פיצוץ מטורף, היא רצתה לעלות ואני לא רציתי לעלות. היא עלתה לשידור ולא הייתה בקשר איתי. היא שלחה לי הודעה והחזרתי לה הודעה קשה, רבנו והחלטתי שאני לא חוזר יותר לתוכנית. גם היום אנחנו לא מדברים". יחד עם זאת הוא הוסיף: "אין לי מילה אחת רעה להגיד עליה".

אופירה וברקו, כבר לא

אופירה וברקו, כבר לא, צילום: Flash90,Flash90

"נשארתי עם חבר כנסת אחד"

על השינוי שחל בו מאז פרוץ המלחמה אמר: "אין סיכוי שאני הולך לריב עם בחור חרדי באולפן, עם ביביסט באולפן ועם ערבי באולפן, אין סיכוי. אחרי ה-7 באוקטובר אני הבנתי שאנחנו צריכים יותר להתאחד כי אחרת יכחידו אותנו. אמרתי על הליכוד שהם ארגון פשע, כל הליכוד לא רוצים להגיע. רבתי עם אחמד טיבי ועיסאווי פריג' ואף ערבי לא רצה יותר להגיע. אמרתי מה שאמרתי על החרדים ואף חבר כנסת לא הגיע, נשארתי עם חבר כנסת אחד".