מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

עידן רייכל כואב: "התקף חרדה שמעולם לא חוויתי"

הזמר הוותיק חוזר לרגעים הקשים במהלך החודשים האחרונים: "שלושת הדברים האלה בעצם הביאו אותי להתקף חרדה בשידור חי. קוצר נשימה עד כדי הרגשה שאי אפשר לנשום"

חדשות כיפה חיים ג'רבי, חדשות כיפה 09/02/24 12:55 ל בשבט התשפד

עידן רייכל כואב: "התקף חרדה שמעולם לא חוויתי"
עידן רייכל, צילום: Avshalom Sassoni,Flash90

הזמר המפורסם עידן רייכל ספג ספג אבדה קשה במלחמה, חברו הקרוב רועי לוי נפל בקרב. במהלך ראיון שנערך עימו בתוכנית של אברי גלעד וארז טל בערוץ 12 בכדי לדבר על חברו הקרוב, הוא לא הצליח לעצור את הדמעות ועזב את האולפן. היום (ו') הוא חושף בריאיון למגזין "7 ימים" של ידיעות אחרונות כי באותם רגעים הוא חווה התקף חרדה קשה שמעולם לא חווה.

"שלושת הדברים האלה הביאו אותי להתקף חרדה בשידור חי"

רייכל חזר לרגע הקשה ותיאר 3 אירועים שהביאו אותו להתקף החרדה: אירועי השבעה לאוקטובר, המוות של חברו הקרוב רועי, והשיחות עם ניצולי ומפוני קיבוץ בארי. "שלושת הדברים האלה בעצם הביאו אותי להתקף חרדה יומיים אחרי, בשידור חי, התקף חרדה שמעולם לא חוויתי" אמר רייכל.

"קוצר נשימה עד כדי הרגשה שאי־אפשר לנשום, נפשית ופיזית"

"היה לי קוצר נשימה עד כדי הרגשה שאי אפשר לנשום, נפשית ופיזית. ראיתי את השידור הזה אחרי, ולא הבנתי מי הבחור הזה שמדבר. אפילו לא זכרתי את כל הדברים שאמרתי, מה שהדגיש לי שזה התקף חרדה". אמר רייכל והוסיף: "אני חושב ששם התחילה לי תחושה שאני לא יודע לדייק במילים, אולי קרובה לפיקוח נפש".

בית בכפר עזה לאחר הטבח

בית בכפר עזה לאחר הטבח, צילום: Gili Yaari,FLASH90

"בחוסר אחריות נסעתי לבד, כי הרגשתי שאני צריך להיות שם"

במהלך הריאיון רייכל סיפר על המפגש הקשה עם ניצולי ומפוני קיבוץ בארי בים המלח ואחר כך עם מפוני ניר עוז באילת. "ארבעה ימים לאחר הקטסטרופה, בחוסר אחריות נסעתי לבד, כי הרגשתי שאני צריך להיות שם. אני פוגש אנשים שלא יודעים איפה היקירים שלהם, לא אם הם חטופים, לא אם הם מתים, שום דבר. הרגשתי ששלושת הדברים האלה שומטים לי את הקרקע מתחת לרגליים".