קורין גדעון נזכרה בביקור הראשון בבני ברק: "לא ידעתי כלום, הגעתי בסקיני ג'ינס"

עברו שנים מאז אושיית הרשת נישאה לבעלה חילי סורוצקין, שהגיע ממשפחה חרדית. בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה היא נזכרה בפעם הראשונה שהגיעה איתו לבני ברק: "באחת הארוחות התארחנו אצל הנכד של הבאבא סאלי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/02/24 15:46 כט בשבט התשפד

קורין גדעון נזכרה בביקור הראשון בבני ברק: "לא ידעתי כלום, הגעתי בסקיני ג'ינס"
קורין גדעון וחילי בעבר, צילום: צילום מסך אינסטגרם

קורין גדעון החליטה להצטרף לטרנד שמשגע את הטיקטוק, בו משתפים תמונות מפעם ומשווים להיום. גדעון שיתפה תמונה עם הבעל חילי סורוצקין, זמן קצר אחרי ההיכרות ביניהם, וסיפרה את הרקע מאחורי התמונה: "זאת תמונה מהשבת הראשונה שעשיתי עם חילי בבני ברק", כתבה, "כמה לא ידעתי כלום שהגעתי בסקיני ג'ינס. והשיא - באחת הארוחות התארחנו אצל הנכד של הבאבא סאלי!".

קורין גדעון

קורין גדעון צילום: צילום מסך אינסטגרם

בהמשך ערכה האושייה פעילות שאלות ותשובות בסטורי שלה, ואחת העוקבות חזרה שוב לנושא ההורים החרדים של הבעל חילי. "יש לך קשר מצוין איתם", כתבה העוקבת, "מה הסוד?". גדעון השיבה: "לא חושבת שזה משנה אם הם חרדים או חילונים, תמיד יכולים להיות מוקשים. מבחינתי הורים זה מעל הכל, כמו ששלי ככה גם שלו ולכן עושה השתדלות תמיד לכבד, ללכת לקראת".

גדעון המשיכה וכתבה: "אין יותר חשוב מקשר טוב עם המשפחות! גם בשבילנו וגם בשביל הילדים. בכללי זוגיות ומשפחה זה לעשות ויתורים ולא רק מה שנוח. וזה משתלם ועושה טוב גם לזוגיות".