מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

סאבלימינל: "אני רוצה לעשות תיקון"

הראפר המפורסם ביקר בשומרון ויצא במסר לציונות הדתית: "הם תותחים אמיתיים, משמר הגבול האמיתי, החלוצים של המילניום הזה. הם מפריחי השממה ואנשי האדמה ומלח הארץ"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/02/24 15:10 כט בשבט התשפד

סאבלימינל: "אני רוצה לעשות תיקון"
סאבלימינל, צילום: Avshalom Sassoni,FLASH 90

הראפר המפורסם קובי שמעוני הידוע בכינוי "סאבלימינל" ערך היום (ה') צילומים לקליפ חדש יחד עם הצל והזמר רביב כנר לטובת השיר החדש: "זה עלינו". לאחר הביקור בשומרון וצילום הקליפ החדש סאבלימינל יצא במסר מיוחד על השומרון: "אני רוצה לעשות תיקון, הם משמר הגבול האמיתי החלוצים של המילניום הזה" יוסי דגן: "השומרון יהיה בירת המוזיקה של ישראל, כל מי שמגיע לשומרון מתאהב".

סאבלימינל: "אני מבקש לעשות תיקון - הגיע הזמן לשנות את הטרמינולוגיה"

בעקבות הסיור סאבלימינל פנה לאנשי הציונות הדתית: "אני מבקש לעשות תיקון, הטלויזיה מייצרת את האופנה והטרנד, וממש וכמו שאמר איש חכם ואהוב לפני - הגיע הזמן לשנות את הטרמינולוגיה". הראפר המצליח יצא להגנת הציונות הדתית: "אנשי הציונות הדתית שלוקחים חלק משמעותי מאוד, ואולי אפילו מובילים בנשיאת הנטל כשזה מגיע לצבא, לשטח.

"הם החלוצים של המילניום הזה"

סאבלימינל המשיך: "אני רואה אותם יום יום, חייבים לעשות תיקון וריפוי עצמי אמיתי, ולהפסיק לפצוע את האחים שלנו, הם תותחים אמיתיים, הם משמר הגבול האמיתי, הם החלוצים של המילניום הזה, הם מפריחי השממה ואנשי האדמה ומלח הארץ".

סאבלימינל, הצל ויוסי דגן

סאבלימינל, הצל ויוסי דגן צילום: מועצה אזורית שומרון

"החליטו לצלם את הקליפ החדש שלהם דווקא כאן בשומרון"

יוסי דגן ראש מועצת שומרון אמר על דבריו המחזקים של סאבלימינל: "מרגש ששני הכוכבים האהובים במדינת ישראל שהביאו הרבה כבוד למוזיקה הישראלית החליטו לצלם את הקליפ החדש שלהם דווקא כאן בשומרון, דבר שמחזק אותנו, את התושבים, ומעלה את המורל, דווקא בשעת מלחמה. אנחנו מודים להם ואוהבים אותם".