מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

קרן פלס: "לא צריך השנה לנצח באירוויזיון"

הזמרת קרן פלס ששפטה ב"כוכב הבא", סיכמה את העונה שהסתיימה השבוע בה נבחרה עדן גולן לייצג אותנו באירוויזיון: "מקווה שבעונה הבאה כבר לא יהיו יותר סיכות צהובות, שאף מתמודד לא ימות באמצע אודישנים בקרב"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/02/24 08:39 כט בשבט התשפד

קרן פלס: "לא צריך השנה לנצח באירוויזיון"
צילום: Tomer Neuberg/Flash90

השבוע ביום שלישי הגיעה לסיומה העונה של "הכוכב הבא" ששודרה בקשת 12, עונה מיוחדת שהותאמה לקיום המלחמה, בהשתתפות חיילים ועם תזכורות בלתי פוסקות לחטופים שעדיין בעזה. הזמרת קרן פלס, שופטת בתכנית, שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה תחושות על סיומה של תקופה: "בעבודה שלי, באמצע מלחמה, פגשתי אנשים יפים ונפרדתי מעוד טיפת ייאוש". בסיום הוסיפה משפט חד משמעי: "לא צריך השנה לנצח באירוויזיון! הניצחון שלנו הוא בעצם קיומנו על אף ולמרות הכל".

קרן פלס: "הקולות היו טהורים, כשמסביב רעם הפחד"

עוד כתבה פלס: "הקולות היו טהורים, כשמסביב רעם הפחד, וברגעים הבודדים בהם לא התייפחתי עשיתי פרצופים ממש מטופשים. את זה קלטתי רק עכשיו כששלחו לי תמונות. רציתי להעלות אותן ולכתוב 'כל החתיכים אצלי', אבל זה ממש לא כולם, אז וויתרתי על הבדיחה".

פלס התייחסה לחטופים שעדיין נמצאים בעזה ואמרה בכאב: "הילדים שלי הגיעו לצילומים, אבל יש עכשיו אמא אחרת שמניפה קרטון עם תמונה של הילד שלה שעדיין חטוף בעזה". בהמשך הוסיפה: "ככה אנחנו חיים בין פחד מוות צעיר לתקווה בת שנות אלפיים. לומדים לשיר ואפילו לצחוק מתוך שהגרון חנוק מדמעות".

הפגנה למען החזרת החטופים בניו יורק

הפגנה למען החזרת החטופים בניו יורק, צילום: Arie Leib Abrams,Flash90

"מקווה שאף מתמודד לא ימות באמצע אודישנים בקרב"

"מקווה שבעונה הבאה כבר לא יהיו יותר סיכות צהובות, שאף מתמודד לא ימות באמצע אודישנים בקרב, שהחיים יפריחו את שממת השכול ושתמיד קולנו ישמע גם על אותה במה שוודית ממנה ניסו לבעוט אותנו", אמרה בתקווה, והוסיפה: "זו רק תחרות שירה, אבל ככל שיסתמו לנו את הפה, ככה נשיר יותר חזק. תודה על האהבה ועל ההקשבה, על עונה כואבת שסיפקה מעט מרפא, לפחות לליבי".